• sabia

jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å

hjälp:
    jag sitter här å vet inte vad jag ska göra.
    känner mig helt uppgiven. allt känns så jobbit just nu att jag inte ens vet vad jag ska göra för att ta mig ur den onda cirkel. igår var så nära att jag nästan ringde till min chef för att säga upp mig. det som om jag vill förändra något i mitt liv, men vet inte vad..
    Är sååååååååååååååååååååååååå trött.
    förlåt ni mig om ni upplever mig som en negativ person, men jag har bara ni här inne som förstår vad jag går igenom. som känner samma smärta som jag känner å ändå väljer att fortsätta att kämpa.
    kram på er alla

• Svar på tråden jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å
  • dagdrömmare

Pluggar till lärare men jobbar inom omsorgen vid sidan av som personlig assistent och som vårdare på ett gruppboende för autister.

• sabia

jag vill adoptera, men min man vill inte. då är det väldigt svårt att veta att han är toltal emot det det. jag kan inte tvinga honom , men jag är väldigt rädd om jag aldrig blir gravid.

• sabia

jag har varit här sedan januari. du då? har du varit länge?
    här på fl

• dagdrömmare

ja då förstår jag att det känns ännu värre när detta är er ända chans men ni har många försök kvar det är inte kört än

• dagdrömmare

Vi funderar på att bli fosterfröräldrar också, det är ju ett sätt också. jag har alltid velat hjälpa barn som har det svårt.

• sabia

ja det faktiskt sant, vi har bara gjort ett färsk försök. med hormoner å allt så vi har ett till.

• sabia

det som jag mest vill eller hoppades var att jag skulle bli gravid nuuuuuuuuuu

• sabia

jag har så många systerson å systerdrötta i brasilien så jag har pappat räkning.

Svar på tråden jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å