• sabia

jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å

hjälp:
    jag sitter här å vet inte vad jag ska göra.
    känner mig helt uppgiven. allt känns så jobbit just nu att jag inte ens vet vad jag ska göra för att ta mig ur den onda cirkel. igår var så nära att jag nästan ringde till min chef för att säga upp mig. det som om jag vill förändra något i mitt liv, men vet inte vad..
    Är sååååååååååååååååååååååååå trött.
    förlåt ni mig om ni upplever mig som en negativ person, men jag har bara ni här inne som förstår vad jag går igenom. som känner samma smärta som jag känner å ändå väljer att fortsätta att kämpa.
    kram på er alla

• Svar på tråden jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å
  • dagdrömmare

Vill också bli gravid igen men är lite orolig hur det kommer att gå nu efter det här md cystan och att jag bara ha en äggstock kvar. Täk om det händer nått med den andra äggstocken. Utomkvedes är min värsta mardröm just nu

• sabia

tänk dig de är så fattiga å ändå har alla barn. 3 eller 4 medan jag har gått å planerat att skaffa barn när det verkligen kändes rätt. med ekonomi å allt annat då vill barnet ej komma. det så orättviss.

• sabia

hemma jag kör som vanligt, men jag tror inte att jag blir gravid hemma. alltså du vet jag har tappat tron av att bli gravid i min sängkammmare.

• dagdrömmare

Ja precis och barn här i sverige som ingen älskar, som blir misshandlade, blir aboterade. Varför kan inte vi som vill ha barn få då

• sabia

när tänker ni fortsätta igen?

• dagdrömmare

prova soffan

eller badrummet det påminner ju lite om sjukhusmiljö kanske funkar rent psykologiskt Kakel, naket, kalla ytor stark belysning

• dagdrömmare

Vi vill börja nu men jag blöder fortfarande har gjort det i 33 dagar nu trots två skrapningar

Sen måste jag kolla så att det inte blir några problem med mitt ärr har ju ett långt bikinisnitt där sen operationen och jag vill inte få problem med det när magen växer.

• sabia

tänk, vi som har så mycket kärlek att ge. jag brukar skoja med min man å säga att han ska förbli min lilllebabys. då blir han inte så glad . han säger att jag håller på att blir tokig.

• dagdrömmare

Läkarna sa att vi kunde försöka när jag slutat blöda men jag tro att hon pratade utifrån MF:et då. Ärret pratade vi inte om men jag ska på återbesök den 13 så då ska jag försöka. hinner nog inte få ÄL innan dess ändå verkar det som

Svar på tråden jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å