• sabia

jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å

hjälp:
    jag sitter här å vet inte vad jag ska göra.
    känner mig helt uppgiven. allt känns så jobbit just nu att jag inte ens vet vad jag ska göra för att ta mig ur den onda cirkel. igår var så nära att jag nästan ringde till min chef för att säga upp mig. det som om jag vill förändra något i mitt liv, men vet inte vad..
    Är sååååååååååååååååååååååååå trött.
    förlåt ni mig om ni upplever mig som en negativ person, men jag har bara ni här inne som förstår vad jag går igenom. som känner samma smärta som jag känner å ändå väljer att fortsätta att kämpa.
    kram på er alla

• Svar på tråden jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å
  • dagdrömmare

Vi väntade tom med att börja försöka för att allt skulle vara klart md huset tills bebisen kom. Nu känns det helt patetiskt att man väntade och slarvade bort så dyrbar tid

• dagdrömmare

Tänk alla de gånge man var rädd för att man hade blivit gravid när man var ung och då gick man ändå på p-piller.

• sabia

hördu. va hemsk va? bara för att vi vill så mycket då får vi inte. vem har bestämt detta. det känns lite som om jag är straffat.

• dagdrömmare

precis som om man inte förtjänar att få ett barn.

har definitivt slutat att tro på gud iallafall

• sabia

ja, precis. om jag visst att det skulle vara så svårt då hade jag skaffat barn tidigare.

• dagdrömmare

totalt knäpp är jag iallafall för flera gånger i veckan tänker jag -Jag kanske är gravid igen då ja tex mår lite illa, ser min tjocka mage, är lite yr.
    Vi har ju inte ens haft sex på flera veckor och det är totalt omöjligt

ja om man inte ska tro på gud då iallafall och jungfrufödslar

• sabia

jag bad så mycket förut, men nu det känns nästan som jag är rädd att be. då brukar jag vara rädd ifall han har redan bestämt sig att just jag inte får någon barn

• dagdrömmare

känner mig hemsk när jag beklagar mig för dig jag har ju fått ett barn. Tycker våra nio månader var så länge innan vi blev gravida men det är ju ingenting mot var ni har fått stå ut med.

Svar på tråden jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å