BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här kommer jag in! Ny i sammanhanget. Vi ska försöka skaffa första barnet och bestämde oss på juldagen. Slutade med minipiller direkt och fick mens den 21 januari. Nu är vi mitt i ÄL-testerna. I torsdags fick jag blinkande smiley på CBD och i fredags kväll smiley som inte blinkar. Dock visar aldrig RFSU:s tester positivt på ÄL-testerna. Någon som har erfarenhet av det?
Nu har vi i alla fall försökt i torsdags, fredags och igår. HOPPAS!!!
Åh behöver pepp.
vi fick till det igår och dagen innan det, vi båda vakna med 39-40 graders feber idag.
Fick idag fast smiley på CB!
Det bästa hade såklart varit att få till det idag, men det är tveksamt, nu hoppas jag verkligen de igår kan hålla i sig och att sjukdomen inte förhindrar något.
optimalt hade såklart varit att få till det idag och imorgon, men tveksamt.

Grattis ni som plussat! ❤️❤️❤️
Gick in på dag 13 med konstig mens idag... De senaste 6 dagarna har det varit mer menslikt än innan. Hoppas såklart att det ger med inom kort och att ÄL blir på fredag som beräknat. Men hoppet känns svagt för det helt ärligt. Har som jag tidigare skrivit aldrig haft såna här problem så känns så otroligt tråkigt att det kommer när vi försöker att få till en bebis. Känner mig så hjälplös att jag inte ens får ångesten typ haha. Men jag glädjs så år er som plussar här. Stort grattis till er!! 🥰