• pippi12345

BIM februari 2024

Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024. 

• Svar på tråden BIM februari 2024
  • Anonym (diddi)

Menar såklart dag 22 eller 23 :) 

Anonym (diddi) skrev 2024-02-04 09:59:25 följande:

Hej alla! 

Vad tror ni om min ÄL den här månaden, tror ni på dag 22 eller 22? Har liksom inte heller någon markant temperaturhöjning, utan den smyger ju upp. Är det normalt? 🥺 borde vi ha sex idag med för säkerhets skull?

• fancyr
    Anonym (diddi) skrev 2024-02-04 09:59:25 följande:

Hej alla! 

Vad tror ni om min ÄL den här månaden, tror ni på dag 22 eller 22? Har liksom inte heller någon markant temperaturhöjning, utan den smyger ju upp. Är det normalt? 🥺 borde vi ha sex idag med för säkerhets skull?

Dag 23 skulle jag gissa på Med tanke på kurvan innan ser ut.
  • Juliab
    fancyr skrev 2024-02-04 07:55:47 följande:
    Iiihh va kul!!! Grattis!! 🥳🧡 Ett positivt är ju alltid ett positivt streck !
    Tack!! ❤️ 
    jag väntar till BIM med digitalt så får vi se hur det ser ut då. får bli torsdag morgon  är vi är hemma från semestern. 
  • Anonym (Sopp)
    Lägger in mig på listan på nytt. hade bim 3/2, mensen kom en dag innan som vanligt.
    Såg även att jag skrivit femte försöket, det var fel, detta blir 5:e riktiga försöket.
    By bim blir 28/2. Kan iallafall trösta mig med att mensen är regelbunden och vi har kul medan vi försöker.. får se hur länge man tycker såObestämd

1/2 hejkoala, trejde barnet, femte försöket
    2/2 LillaPingvin, tredje barnet, tredje försöket
    3/2 Jagälskarsommaren, 1a barnet, 19e försöket 
    4/2 Madicken2023, tredje barnet, fjärde försöket
    4/2 Anonym01082121, 2:a barnet, ca försök 9-10
    5/2 Nimet123 , 5e barnet , andra försöket
    6/2 amiilee, 1a barnet, 10e försöket 
    6/2 Längtar, 2a barnet, 10e försöket 
    7/2 Anga, tredje barnet andra försöket 
    7/2 Juliab, 2a barnet, sjunde försöket
    10/2 Anonimato, Rainbow Baby, tredje försöket
    13/2 - bebissugen91, 1a barnet, 6e försöket
    13/2 Pälsboll, första barnet
    13/2 Dilys, andra barnet, första försöket efter MA
    14/2 Flowerpower33, tredje barnet, 3e försöket efter MF
    15/2 (13-19/2) Cececilia, första, många försök 
    15/2 Båten, fjärde barnet, första försöket.
    17/2 Condii, 1a barnet, 6e försöket
    18/2 Hsim, tredje barnet, andra försöket efter MA
    18/2 fancyf, tredje barnet, tredje försöket
    19/2 Bebe0623, 3e barnet, tredje försöket efter MA
    22/1 ems1991, andra barnet, tredje försöket
    23/2 frankielovie, första barnet, 5:e försöket 
    23/2 Svartahallon, första bartnet 3e försöket
    25/2, Juvellampa, andra barnet, 2:a försöket efter MA
    27/2 Nellys, andra barnet, 6:e försöket
    28/2 sopp, första barnet, 5:e försöket
    29/2 pippi12345, tredje barne, 6:e försöket
  • Anga

Mitt test var positivt ändå och inget spökstreck Skrattande
    tog ett tidigt digitalt idag. och sen en vanlig sticka som var mycket tydligare idag än igår :)
    Har inte känt mig så gravid än men det är bara ÄL+11. Enda symptomen har varit molvärk varje dag sen ÄL+7 typ, och mer flytningar.
    iiih så glad men overkligt på samma gång. Vågar inte riktigt tro det. BF 16/10. Hoppas på massa fler plus och att vi följs åt i en BF oktober grupp längre fram. 
  • fancyr
    Anga skrev 2024-02-04 12:57:27 följande:
    tog ett tidigt digitalt idag. och sen en vanlig sticka som var mycket tydligare idag än igår :)
    Har inte känt mig så gravid än men det är bara ÄL+11. Enda symptomen har varit molvärk varje dag sen ÄL+7 typ, och mer flytningar.
    iiih så glad men overkligt på samma gång. Vågar inte riktigt tro det. BF 16/10. Hoppas på massa fler plus och att vi följs åt i en BF oktober grupp längre fram. 
    Grattis!!! 
  • Juliab

Men vad kul! Grattis! 

mina stickor verkar alla hålla med om att jag är gravid, och i så fall har vi samma BF för närvarande 🤗 
    16/10. 

• Hsim
    Grattis Glad
  • Hsim

Åh behöver pepp.
    vi fick till det igår och dagen innan det, vi båda vakna med 39-40 graders feber idag.

Fick idag fast smiley på CB! 

Det bästa hade såklart varit att få till det idag, men det är tveksamt, nu hoppas jag verkligen de igår kan hålla i sig och att sjukdomen inte förhindrar något. 
    optimalt hade såklart varit att få till det idag och imorgon, men tveksamt. 

• Anonym (Bebis2024)

Här kommer jag in! Ny i sammanhanget. Vi ska försöka skaffa första barnet och bestämde oss på juldagen. Slutade med minipiller direkt och fick mens den 21 januari. Nu är vi mitt i ÄL-testerna. I torsdags fick jag blinkande smiley på CBD och i fredags kväll smiley som inte blinkar. Dock visar aldrig RFSU:s tester positivt på ÄL-testerna. Någon som har erfarenhet av det?
    Nu har vi i alla fall försökt i torsdags, fredags och igår. HOPPAS!!!

Svar på tråden BIM februari 2024