• Svar på tråden BIM mars 2024
  • fancyr
    Naniismamma skrev 2024-03-09 05:58:29 följande:
    Kommit mer blod nu så är säker på mens :( .. jo precis, yes har oregelbunden men aldrig så här kort ... Alltid haft mellan 34-42 dagar ungefär.. förra cykeln va på 25 och då skulle jag få mens nu den 14e ..så den blev ännu kortare nu :/
    Va tråkigt! Hur kort cykel blev det nu? 
  • bebissugen91

Neg gravtest imorse, BIM på tisdag. Med största sannolikhet inget denna gång heller... suck. Ställer in mig på försök 8!

• Lusse88

Ser att vi är flera som det inte gick för denna gång. Ni är välkomna in i april-gruppen så kan vi fortsätta följas åt där <3 (om ni inte har ännu en bim i mars). Jag har fortfarande mens :( Nästa äl runt 22/3 och bim runt början av april...

• Anonym0101999

BIM+5 och har tyvärr fått min mens :( 

såå typiskt när man verkligen trodde att det såg ljust ut. 
    jag hoppas att ni alla får ett pluss snart❤️

• Anonym0101999

• fancyr
    Anonym0101999 skrev 2024-03-09 14:23:25 följande:

Kanske ändå bra att vänta lite. Jag själv blev gravid när jag var 17 med mitt första barn. Alla omkring mig sa att jag aldrig kommer bli något därför och att jag och min dåvarande kommer göra slut m.m. Som tur är hände rena motsatsen och vi fick ett till barn 6,5 år senare. Jag hade nog inte varit den jag är idag om det inte var för mitt första barn men oj så tufft allt var och speciellt om man inte har ett bra nätverk som kan stötta upp och finnas där. min pappa var och är min stöttepelare. 
  • Naniismamma
    Anonym (Millis) skrev 2024-03-09 06:35:04 följande:
    Nej, vad typiskt! 😟 
    vad besvärligt det måste vara med så pass oregelbunden?! Jag menar, du vet ju liksom aldrig riktigt exakt när du ska få mensen?
    Hoppas på ett plus för dig nästa cykel!!
    Ja :( ... Ja det är jobbigt så jag går ofta med binda redan som om den skulle komma regelbundet för att va säker.. men aldrig haft såhär kort... Och detta var nog den värsta mens jag haft.. det är mängder av blod , jag har gjort crimescene i dusch och toa idag :O .. helt sjukt.
    Tack så mkt det hoppas jag med <3 
    Plus för oss alla så fort de bara går :)
  • Naniismamma
    fancyr skrev 2024-03-09 06:43:24 följande:
    Va tråkigt! Hur kort cykel blev det nu? 
    Ja :( .. den är på 22 nu om jag räknat rätt.. får se vad flo säger när den reggar denna cykeln ordentligt.
  • Naniismamma
    bebissugen91 skrev 2024-03-09 07:45:28 följande:

Neg gravtest imorse, BIM på tisdag. Med största sannolikhet inget denna gång heller... suck. Ställer in mig på försök 8!

Nej vad tråkigt :( , håller tummarna att det fortfarande är en chans!!
  • Nostalgitripp

Glider in här. 🙌

Jag har inte stenkoll på när jag hade ägglossning. Jag fick ett utomkvedshavandeskap och opererade bort en äggledare i februari. Jag har inte hunnit få tillbaka min mens ännu utan vi valde att göra ett nytt försök direkt.

Fick positivt ägglossningstest både 28 feb och 4 mars (med negativa test mellan). Jag skulle dock tro att ägglossningen var 4 mars för det var då jag kände av det i kroppen. Jag har alltså BIM antingen 13/3 eller 18/3 (troligtvis det senare), men jag har ju såklart ingen aning om cykeln blir skev pga utomkvedshavandeskapet. 🙈

Svar på tråden BIM mars 2024