BIM mars 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Neg gravtest imorse, BIM på tisdag. Med största sannolikhet inget denna gång heller... suck. Ställer in mig på försök 8!
Ser att vi är flera som det inte gick för denna gång. Ni är välkomna in i april-gruppen så kan vi fortsätta följas åt där <3 (om ni inte har ännu en bim i mars). Jag har fortfarande mens :( Nästa äl runt 22/3 och bim runt början av april...
BIM+5 och har tyvärr fått min mens :(
såå typiskt när man verkligen trodde att det såg ljust ut.
jag hoppas att ni alla får ett pluss snart❤️
Neg gravtest imorse, BIM på tisdag. Med största sannolikhet inget denna gång heller... suck. Ställer in mig på försök 8!
Glider in här. 🙌
Jag har inte stenkoll på när jag hade ägglossning. Jag fick ett utomkvedshavandeskap och opererade bort en äggledare i februari. Jag har inte hunnit få tillbaka min mens ännu utan vi valde att göra ett nytt försök direkt.
Fick positivt ägglossningstest både 28 feb och 4 mars (med negativa test mellan). Jag skulle dock tro att ägglossningen var 4 mars för det var då jag kände av det i kroppen. Jag har alltså BIM antingen 13/3 eller 18/3 (troligtvis det senare), men jag har ju såklart ingen aning om cykeln blir skev pga utomkvedshavandeskapet. 🙈