• Svar på tråden BIM mars 2024
  • Pälsboll
    fancyr skrev 2024-03-11 19:19:43 följande:
    Jääääklar, vet inte om jag någonsin sett ett så starkt positivt test 😍
    Anonym (Gulli) skrev 2024-03-11 23:47:44 följande:
    Aldrig sett så starkt, nästan svart ju 😅

Ellerhur?! Aldrig varit med om det innan så var tvungen att testa med 2 test till eftersom jag tänkte att något var fel 😅 men dom blev lika starka haha
  • bebissugen91

Starkaste strecket jag sett haha! Vad häftigt..blir inte förvånad om dina äggstockar svarat på det där genom att släppa flera ägg 😂

• Embarazada

1/2 En till, 3e barnet, 2a försöket.

2/3 Lalajada123, 1a barnet, 6e försöket.

4/3 Solros28, 3e barnet, 13e försöket.
    4/3 Elianis98, 1a barnet, 2a försöket.
    4/3 Millis, 1a barnet, 3e försöket.
    10/3 Rosen3, 1a barnet, 5e försöket (efter senaste missfall, 4 totalt). 
    12/3 bebissugen91, 1a barnet, 7e försöket.
    12/3 Enlitentrea, 3e barnet, 2a försöket. (1a gemensamma barnet). 
    13/3 Yellowstones, 1a barnet, 3e försöket.
    14/3 Naniismamma, 5e barnet (1a gemensamma), 2a försöket
    14/3 Nostalgitripp (eventuellt) , 3e barnet, 2a försöket (första blev utomkvedshavandeskap och operation i feb) 
    16/3 Adaaad, inga barn, 8 försöket, 1 MA i sept och 1MF i januari.
    18/3 Embarazada 22:a försöket.
    19/3 Nessla,1a barnet, 3e försöket.
    19/3 Nostalgitripp (troligtvis), 3e barnet, 2a försöket (första blev utomkvedshavandeskap och operation i feb) 
    20/3 fancyr, 3e barnet , 4e försöket. 
    23/3 pippi12345, 3e, 8:e försöket
    23/3 Julia, 2a barnet, 8e försöket, 1 MF i feb.
    24/3 Sopp, 1a barnet, 6:e försöket.
    25/3 Pälsboll, 1a barnet, 6e försöket
    27/3 båten, 4e barnet, 2a försöket.
    29/3 Femman, 5e barnet, 2a försöket.
    30/3 Sallyalicenancy, 3e barnet, 5e försöket.
    30/3 Madicken2023, 3e barnet, 6e försöket.
    30/3 amiilee, 1a barnet, 12e försöket.
    3-7/4 Lusse88, 1a barnet, 5e försöket.
  • fancyr

Äl8 idag och har sedan igår varit illamående till och från Samt lite andra symtom. Tog ett gravtest idag som var negativt såklart men undrar ju då varför jag har dessa symtom 🤔 min tempkurva ser oxå väldigt lovande ut 

• Lusse88
    Sandisen skrev 2024-03-11 17:10:07 följande:
    Jo såklart det vet jag, reagerade mer på den lilla rosa flytningen, det har jag aldrig varit med om tidigare 🙄 iallafall att mensen inte kommit 4 dagar efter det. aldrig haft en mens som försvunnit en månad och mår bättre än nånsin psykiskt och fysiskt men kanske det ska vara första gången nu😁
    Håller tummarna för dig <3
  • Embarazada

Vad tror ni om detta? Kan det vara något? {#emotions_dlg.flower}

• Lusse88
    Embarazada skrev 2024-03-12 10:05:16 följande:

Vad tror ni om detta? Kan det vara något? {#emotions_dlg.flower}

Ser tyvärr negativt ut. Men såg att din BIM är 18/3 så det är ju fortfarande tidigt :) Kan visa plus senare. Även om det är testa tidigt tester så kan det ta tid innan det visar :) Har jag lärt mig hehe
  • Lusse88

Mensen är äntligen helt över för mig! Nu ska vi köra varannan dag på vårt nu femte försök. Vi har inte gjort så innan. Vi har väntat in positiva ägglossningstest och kört då. Men det har ju inte funkat. Så nu blir det en ny metod: Varannan dag från nu när mensen är över, helt enkelt. Kanske mer, om vi orkar, hehe. Ska försöka se till att alltid ha levande spermier i mig. Dom lever ju oftast i några dagar och kan vänta på ägget. :) Dock, kommer jag ändå "bekräfta" att ägglossning faktiskt sker, med ägglossningstest. Skillnaden är bara att vi inte blint stirrar och väntar på positiva ägglossningstest. Vi kör redan nu :) Hoppaaaaas :)

• Pälsboll
    bebissugen91 skrev 2024-03-12 08:13:27 följande:

Starkaste strecket jag sett haha! Vad häftigt..blir inte förvånad om dina äggstockar svarat på det där genom att släppa flera ägg 😂

Haha inte ens tänk så långt, nu blev jag nervös! 🙊😂
  • fancyr
    Lusse88 skrev 2024-03-12 10:19:24 följande:

Mensen är äntligen helt över för mig! Nu ska vi köra varannan dag på vårt nu femte försök. Vi har inte gjort så innan. Vi har väntat in positiva ägglossningstest och kört då. Men det har ju inte funkat. Så nu blir det en ny metod: Varannan dag från nu när mensen är över, helt enkelt. Kanske mer, om vi orkar, hehe. Ska försöka se till att alltid ha levande spermier i mig. Dom lever ju oftast i några dagar och kan vänta på ägget. :) Dock, kommer jag ändå "bekräfta" att ägglossning faktiskt sker, med ägglossningstest. Skillnaden är bara att vi inte blint stirrar och väntar på positiva ägglossningstest. Vi kör redan nu :) Hoppaaaaas :)

Heja heja!! 
Svar på tråden BIM mars 2024