• Svar på tråden BIM mars 2024
  • bebissugen91

Embarazada - ser eventuellt något svaagt på mitten bilden. Känner du några symtom? Håller så tummarna för dig 😁😁

• Embarazada
    bebissugen91 skrev 2024-03-12 13:10:58 följande:

Embarazada - ser eventuellt något svaagt på mitten bilden. Känner du några symtom? Håller så tummarna för dig 😁😁

Nä, jag skulle nog inte påstå att det är något som sticker ut Skrattande

Får testa igen imorgon och se om det är någon skillnad Glad
  • Idaho1989

Joinar tråden och hoppas på lite pepp. Hade en kemisk graviditet i februari, nu är BIM 18/3. Hoppas verkligen på ett plus nu.

• Lusse88
    Idaho1989 skrev 2024-03-12 18:12:29 följande:

Joinar tråden och hoppas på lite pepp. Hade en kemisk graviditet i februari, nu är BIM 18/3. Hoppas verkligen på ett plus nu.

Hej! Vad menas med kemisk graviditet?
    Då har du snart bim, 6 dagar kvar :) Lycka till! :)
  • Diosali

Så förvirrande detta är! Testade positivt med babyplan och RFSU idag (inte morgonurin). Ganska svaga men tydliga på en arms avstånd. Dock visade cb digital ?inte gravid? i samma kopp. Bim på lördag så får väl snällt avvakta och testa igen! Så synd när man blir så glad.. och sen så besviken! 

• Idaho1989

@lusse88 egentligen ett tidigt missfall, runt vecka 4-5. Precis i skarven för min del.

• fancyr
    Diosali skrev 2024-03-12 19:36:57 följande:

Så förvirrande detta är! Testade positivt med babyplan och RFSU idag (inte morgonurin). Ganska svaga men tydliga på en arms avstånd. Dock visade cb digital ?inte gravid? i samma kopp. Bim på lördag så får väl snällt avvakta och testa igen! Så synd när man blir så glad.. och sen så besviken! 

Kan det vara så att cb digitalt inte var testa tidigt? 
  • Diosali
    fancyr skrev 2024-03-12 20:25:36 följande:
    Kan det vara så att cb digitalt inte var testa tidigt? 
    Nej, tyvärr var det ett ?testa tidigt?! Så antingen var det väl för utspätt eller så var de andra två falska?Håller tummarna för det första! Skäms
  • Lusse88

(Varför går det bara att citera IBLAND?)
    Idaho1989: Aha jag förstår. Himla tråkigt :( Hoppas verkligen det går vägen nästa gång för er <3 Hejar på oss alla! Vi har alla samma barnlängtan och väntar på en lyckad graviditet här <3 Att det ska vara så svårt :( Vi är på femte försöket nu :/

Svar på tråden BIM mars 2024