BIM mars 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Jag är BIM+4 idag och har fortfarande inte fått min mens.
min cykel är oregelbunden till och från, men kan det fortfarande finnas att chans att jag plussar denna månaden? :)
Naniismamma
Åh nej, typiskt 😩 när har du bim?
Fick rosa på pappret nu på bim-4, men skönt på ett sätt att slippa gå runt och vänta.
Nästa bim för mig är 1/4e, så hänger kvar här ett tag till och hejar på er!
Fick också rosa på pappret igår kväll och tempdipp idag! Så bara att invänta mensen. så typiskt att man går och hoppas och blir besviken haha. Karln jobbar dessutom borta 3 veckor i stöten så nu blir det länge innan nästa försök. Lycka till alla <3
igår morse (den 8/3) så hade jag väldigt svagt illamående, alltså jätte svagt. men det försvann efter en stund.
tror ni detta kan vara något symtom? :)
jag är BIM+5 idag. Klockan har precis slagit 00.
håller tummarna att ni alla får pluss snart❤️
Naniismamma
Åh nej, typiskt 😩 när har du bim?
Fick rosa på pappret nu på bim-4, men skönt på ett sätt att slippa gå runt och vänta.
Nästa bim för mig är 1/4e, så hänger kvar här ett tag till och hejar på er!
Naniismamma
Det låter ju nästan som det skulle kunna vara en nidblödning, hoppas! Om inte annat så är det ju precis som du säger, skönt att den kom igång tidigare. Har du en oregelbunden cykel eller?
Naniismamma
Det låter ju nästan som det skulle kunna vara en nidblödning, hoppas! Om inte annat så är det ju precis som du säger, skönt att den kom igång tidigare. Har du en oregelbunden cykel eller?