BIM mars 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Här samlas vi som hoppas på plus i mars 😊
Jag glömde skriva det innan men jag har haft otrolig halsbränna idag! Och jag brukar aldrig ha det
kan det vara ett symtom?
Jag glömde skriva det innan men jag har haft otrolig halsbränna idag! Och jag brukar aldrig ha det
kan det vara ett symtom?
Hoppas det är okej att jag hänger kvar här, trots att min nästa BIM är i april. Har ju följt er här och känner mig hemma med er nu :D Vill gärna veta hur det går för er :) Hoppas på massa plus för er <3
Åh, denna jäkla mensen och mensvärken :( Så otroligt ledsamt månad efter månad. Blir femte försöket för oss efter detta. Börjar undra om det är nåt fel på oss. Vi gör ju allt rätt varje månad, men det tar sig inte ändå :( Hade velat undersöka oss... men det får man ju inte förrän man försökt i ett år tror jag. Fast jag är ju 35 år gammal, och läste nånstans att i min ålder kan man få hjälp med att kolla ägg och äggstockar, samt spermaprover redan efter ett halvårs försök.
Vet nån om det stämmer? I så fall kanske vi kan börja utredas redan i maj månad, då har vi aktivt försökt bli gravida i 6 månader...
Går inte att citera! Men ja de kan ju ta ett tag, blir det ingen ägglossning denna gång heller så får det vara så. Läkaren sa att det kommer igång inom 4 veckor normalt. Tar det sig så blir ingen lyckligare än jag haha. Ska tempa och se kommande dagar om jag kan bekräfta ägglossning, och så får vi se om två veckor 😅
Sen äl så har jag till och från haft drömmar om att jag är gravid. Men då långt gången.
hände 2 gånger för några månader sedan men då var jag inte gravid :(
jag tror det var ca 3 dagar efter äl som det högg till flera gånger under dagen långt ner i magen på vänstersidan och det hände även igår, kan det vara ett tecken?
vet inte om det kan vara ett tecken? Jag e livrädd att vakna och märka att mensen har kommit. Jag e sån att när jag vaknar så har jag ?fått? min mens under natten. bara att hålla tummarna att det inte blir så🙏🏻
jag e BIM+2 idag och har haft lite olika symtom: ömma bröst , svagt illamående, halsbränna, trötthet
håller tummarna för alla er att ni snart får ett plus!❤️
Hoppas det är okej att jag hänger kvar här, trots att min nästa BIM är i april. Har ju följt er här och känner mig hemma med er nu :D Vill gärna veta hur det går för er :) Hoppas på massa plus för er <3
Sen äl så har jag till och från haft drömmar om att jag är gravid. Men då långt gången.
hände 2 gånger för några månader sedan men då var jag inte gravid :(
jag tror det var ca 3 dagar efter äl som det högg till flera gånger under dagen långt ner i magen på vänstersidan och det hände även igår, kan det vara ett tecken?
vet inte om det kan vara ett tecken? Jag e livrädd att vakna och märka att mensen har kommit. Jag e sån att när jag vaknar så har jag ?fått? min mens under natten. bara att hålla tummarna att det inte blir så🙏🏻
jag e BIM+2 idag och har haft lite olika symtom: ömma bröst , svagt illamående, halsbränna, trötthet
håller tummarna för alla er att ni snart får ett plus!❤️
Naniismamma: (Det går inte alltid att citera för min del). Ja, vi kommer nog vända oss till vården i maj om vi inte lyckas. Vilket det känns som att vi inte kommer :/ Varför är det så himla svårt att bli gravid? Trodde inte detta... Hade man vetat detta så hade man ju börjat tidigare. Vi har ju dock varit tillsammans i över 4 år. Men inte känt oss redo förrän förra året. Hade nån slags bild av att när man ligger utan preventivmedel blir man gravid. Hehe. Men nopp, så enkelt var det visst inte. :/
Jag hoppas på massa plus här inne för er skull!