• Anonym (Hmm)

Ångrar min otrohet

Jag har varit otrogen mot min parter. det hände för några veckor sedan. Det var absolut inte planerat och nu i efterhand väldigt konstigt att det ens hände. Inte någon person jag känner attraktion till alls. Vi var ute och festade och jag följe med honom hem. Jag har nu sån fruktansvärd ångest över detta att jag inte vet vad jag ska ta mig till. jag har inte berättat detta för min parter och han verkar inte ha någon misstänkte om att detta hänt heller. Var väldigt berusad och har mycket minnesluckor från kvällen men jag förstod vad som hänt på morgonen när jag vaknade och jag var i chock. Känner mig otroligt äcklig. Någon som varit i liknade situation? Jag har bestämt mig för att inte berätta för övrigt. Det hade sårat alldeles för mycket?

• Svar på tråden Ångrar min otrohet
  • Anonym (Jag vet, men ingen annan)
    Anonym (FYI) skrev 2024-04-04 14:00:14 följande:
    Vill bara påpeka att Ts sista inlägg var den 29/2. Hon verkade då bestämt sig för hur hon skulle tackla sin situation. Det verkar inte som hon ämnar fortsätta uppdatera, inte ens fortsätta diskutera, så man kan knappast påstå att det är hennes tråd längre, utan mer har övergått till en allmän diskussion gällande ämnet ts tog upp, och då brukar diskussioner ofta hamna i sidospår som ändå har med ämnet att göra. Vill du inte vara delaktig i den diskussionen kan du bara avsluta.
    Om det bara gällde repliker till ts kunde tråden dö vid typ #40

Inser du inte själv att det med största sannolikhet din och andras typ av inlägg, helt off topic, som har gjort att TS slutat medverka i sin egen tråd?

Alla dessa inlägg som är helt off topic och som i stället syftat till att sparka på en medmänniska som redan ligger, alla dina och andras inlägg som inte alls har hjälpt denna medlemmen med ett enda svar på hennes frågeställningar.

Hur kan detta vara svårt att förstå?

Har du ens någon gång från början gjort något enda inlägg som respekterar TS?
    Det finns ju exempel på flera medlemmar som har gjort flera inlägg men som aldrig någon enda gång har respekterat ämnet och medlemmen som startade tråden.

De allmänna diskussionerna som du snackar om ska självfallet göras i de trådar där detta hör till ämnet, eller så bör du starta en egen tråd för detta, i stället för att kapa en annan medlems tråd. 

Varför finns det ingen mod som gör något åt att vissa medvetet kapar och förstör en annan medlems tråd?
    Är vissa medlemmar värda mer än andra?

FYI: 
    Varför gör du ditt eget personliga val att pissa på en annan medlem som ber forumet om hjälp???

Anonym (typ så) skrev 2024-04-04 15:18:14 följande:

Och det ska komma för den största lögnaren av dem alla som sitter i var och varannan tråd och propagerar för att man ska ljuga för andra.... oh, the irony the irony Drömmer

Och en ny lögn...

Vilket ju återigen bara bevisar att forskare och andra har rätt när de säger att alla människor ljuger.
    Du visar det gång på gång i dina uppenbara lögner.

Jag har ALDRIG propagerat för att man ska ljuga.

Visa i så fall på sakligt sätt att jag har gjort detta så lovar jag att korrigera mig, för i så fall har jag gjort fel.

Kan du ge motsvarande löfte? 
    Om någon kan visa att du har ljugit eller har haft fel i något du har skrivit, lovar du då att korrigera dig?
  • Meddelande borttaget
  • molly50
    Anonym (Jag vet, men ingen annan) skrev 2024-04-04 15:23:34 följande:

Inser du inte själv att det med största sannolikhet din och andras typ av inlägg, helt off topic, som har gjort att TS slutat medverka i sin egen tråd?

Alla dessa inlägg som är helt off topic och som i stället syftat till att sparka på en medmänniska som redan ligger, alla dina och andras inlägg som inte alls har hjälpt denna medlemmen med ett enda svar på hennes frågeställningar.

Det finns ju exempel på flera medlemmar som har gjort flera inlägg men som aldrig någon enda gång har respekterat ämnet och medlemmen som startade tråden.

De allmänna diskussionerna som du snackar om ska självfallet göras i de trådar där detta hör till ämnet, eller så bör du starta en egen tråd för detta, i stället för att kapa en annan medlems tråd. 

Varför finns det ingen mod som gör något åt att vissa medvetet kapar och förstör en annan medlems tråd?

FYI: 
    Varför gör du ditt eget personliga val att pissa på en annan medlem som ber forumet om hjälp???

Du anklagar andra för att gå OT i tråden,samtidigt som du själv svarar på alla dessa kommentarer.
    Är inte du lika OT då?

För övrigt så håller jag med om att moderatorerna borde gå igenom tråden och rensa alla OT-inlägg,om det nu är det som har skrämt bort TS.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (FYI)
    Anonym (Jag vet, men ingen annan) skrev 2024-04-04 15:23:34 följande:

FYI: 

Vad jag sett har ts bara skrivit en enda fråga.
    " Någon som varit i liknande situation?"
    Har du...eller någon, svarat på den frågan?
    molly50 skrev 2024-04-04 18:57:32 följande:
    Du anklagar andra för att gå OT i tråden,samtidigt som du själv svarar på alla dessa kommentarer.
    Är inte du lika OT då?

För övrigt så håller jag med om att moderatorerna borde gå igenom tråden och rensa alla OT-inlägg,om det nu är det som har skrämt bort TS.
    Jag förstår nog inte riktigt?
    Men menar du att om jag låter bli att svara på ett off topic inlägg så förvandlas det inlägget plötsligt till On topic?

Jag har inget problem att utan omsvep erkänna att jag varit off topic i mina svar på vissa inlägg.
    Men jag kan utge ett löfte att inte vara off om den som skriver först håller sig on topic, för då blir mitt svar på inlägget självfallet on topic.
    Tror du att du kan få samma löfte från de andra medlemmarna?

Det är andra som försöker bortförklara och försvara att de på något sätt skulle ha gjort rätt när de har varit OT. Jag avstår från sådana pinsamma bortförklaringar.

Även du finner anledning skriva här och påpekar att mina svar varit fel (i o m detta väljer du själv gå off topic...) medan du har valt att inte skriva något till andra som varit helt off topic i sina inlägg.
    Jag förstår det så att ditt ensidiga val präglas av att du inte gillar det jag skriver, medan du gillar det de skriver som går helt off topic.
    Och därför tar du ställning och du väljer att ensidigt kritisera just mig.

Låt oss alla respektera TS, trådstarten och ämnet.
    I så fall lovar jag också att göra det.
  • Anonym (J)
    Anonym (Jag vet, men ingen annan) skrev 2024-04-05 09:49:29 följande:
    Jag förstår nog inte riktigt?
    Men menar du att om jag låter bli att svara på ett off topic inlägg så förvandlas det inlägget plötsligt till On topic?

Jag har inget problem att utan omsvep erkänna att jag varit off topic i mina svar på vissa inlägg.
    Men jag kan utge ett löfte att inte vara off om den som skriver först håller sig on topic, för då blir mitt svar på inlägget självfallet on topic.
    Tror du att du kan få samma löfte från de andra medlemmarna?

Det är andra som försöker bortförklara och försvara att de på något sätt skulle ha gjort rätt när de har varit OT. Jag avstår från sådana pinsamma bortförklaringar.

Även du finner anledning skriva här och påpekar att mina svar varit fel (i o m detta väljer du själv gå off topic...) medan du har valt att inte skriva något till andra som varit helt off topic i sina inlägg.
    Jag förstår det så att ditt ensidiga val präglas av att du inte gillar det jag skriver, medan du gillar det de skriver som går helt off topic.
    Och därför tar du ställning och du väljer att ensidigt kritisera just mig.

Låt oss alla respektera TS, trådstarten och ämnet.
    I så fall lovar jag också att göra det.
    Precis som hon tjatar om att vissa inte svarar på frågor, men de som skriver inlägg hon gillar bryr hon sig inte om de inte svarat på någon fråga
Svar på tråden Ångrar min otrohet