• Anonym (TS)

BIM juni 2024

En tråd för oss som hoppas plussa i juni :)  Lycka till alla! <3

• Svar på tråden BIM juni 2024
  • Anonym (planerar)
    Whatev skrev 2024-06-25 06:17:20 följande:

Digitalt test imorse och ja? ❤️

Ååh grattis!!! 😍😍😍
  • Anonym (Eken)

Jaa Grattis 😍 underbart 
    tredje försöket? När var BIM? Något tidig symtom?
  • Anonym (Längtar)

//

STORT grattis!! ❤️
  • Whatev
    Anonym (Eken) skrev 2024-06-25 09:53:32 följande:
    Jaa Grattis 😍 underbart 
    tredje försöket? När var BIM? Något tidig symtom?

Tack alla för era grattis! ❤️

Ja 3:e försöket, bim var idag.  

Fick svagt rosa flytningar 6 dagar efter äl, då kände jag att det måste ha varit en nidis. 
    9 dagar efter äl plussade jag.
    Senaste dagarna har jag känt mig lite ansträngd i magen och har illamående som kommer och går. 

Vi hade sex 2 & 1 dagar innan ÄL, varpå den sista kändes ordentligt i äggstockarna. Sen hjälpte det säkert att jag är ordentligt bostad med d-vitamin efter en veckas solsemester

• Anonym (Längtar)

Min mens är påväg. Är på jobbet och känns som hela världen gått under. Fick plötsligt molande värk och blev smått illamående, gick på toa och blev rosa på papperet. Brukar inte börja på det sättet men litar inte på min kropp längre. Har relativt oregelbunden mens (allt mellan 27-34 dagar) och är idag ?bara? på dag 25. Den här månaden kände jag mig säkrare på graviditet än någonsin innan trots att jag inte haft mycket symtom alls. Inte för att tala om mitt dumma CB test som gav mig ett falskt plus. Vill typ stämma dom haha.
    Sorry för deppigt inlägg men behövde skriva av mig.
    Hoppar till Juli tråden, ha de fint och grattis ni som plussat❤️❤️

• Anonym (Eken)
    Whatev skrev 2024-06-25 13:17:41 följande:

Tack alla för era grattis! ❤️

Ja 3:e försöket, bim var idag.  

Fick svagt rosa flytningar 6 dagar efter äl, då kände jag att det måste ha varit en nidis. 
    9 dagar efter äl plussade jag.
    Senaste dagarna har jag känt mig lite ansträngd i magen och har illamående som kommer och går. 

Vi hade sex 2 & 1 dagar innan ÄL, varpå den sista kändes ordentligt i äggstockarna. Sen hjälpte det säkert att jag är ordentligt bostad med d-vitamin efter en veckas solsemester

Ja D-vitamin! Den ska jag satsa på nästa gång om jag inte lyckas bli gravid BIM-5 nu.
    Har inte känt mycket nu förutom lite molnvärk.
    Jätte grattis igen och hoppas det går bra sen ❤️
  • Anonym (Elli)

Tog såklart ett cb ultratidigt imorse som va negativt så nu känns det mörkt.. Tog ett sånt test på bim-3 förra graviditeten (som sluta i missfall) och det var då positiv, nu är det bim-4 så vet att det är tidigt fortfarande men känns mörkt ändå eftersom jag plussa så tidigt sist? Någon annan som haft erfarenhet av detta? Tagit ett tidigt negativt test men ändå varit gravid? Haft så mycket symtom senaste veckan så vill inte tro att jag inte är gravid. Ont i brösten, mår illa till och från (spydde för någon dag sen) kan inte dricka kaffe och det spände i hela magen flera dagar i rad som nu gått över i molande värk till och från??

• Anonym (Rosa rosen)

Hej!
    Jag hoppar in här lite sent nu, men vi är på andra månaden vi försöker och min mens borde komma i dagarna. Har testat negativt (bim -1) samt ljusbrun/ljusrosa flytning. Gissar att man får tolka det som starten på mensen 😕

Hoppas att det går bättre för er andra😍

• Whatev
    Anonym (Längtar) skrev 2024-06-25 13:30:17 följande:

Min mens är påväg. Är på jobbet och känns som hela världen gått under. Fick plötsligt molande värk och blev smått illamående, gick på toa och blev rosa på papperet. Brukar inte börja på det sättet men litar inte på min kropp längre. Har relativt oregelbunden mens (allt mellan 27-34 dagar) och är idag ?bara? på dag 25. Den här månaden kände jag mig säkrare på graviditet än någonsin innan trots att jag inte haft mycket symtom alls. Inte för att tala om mitt dumma CB test som gav mig ett falskt plus. Vill typ stämma dom haha.
    Sorry för deppigt inlägg men behövde skriva av mig.
    Hoppar till Juli tråden, ha de fint och grattis ni som plussat❤️❤️

Fina du. Det kommer! ❤️ 
  • Whatev
    Anonym (Eken) skrev 2024-06-25 14:30:52 följande:
    Ja D-vitamin! Den ska jag satsa på nästa gång om jag inte lyckas bli gravid BIM-5 nu.
    Har inte känt mycket nu förutom lite molnvärk.
    Jätte grattis igen och hoppas det går bra sen ❤️
    Do it 😃 Tack! ❤️
Svar på tråden BIM juni 2024