BIM juni 2024
En tråd för oss som hoppas plussa i juni :) Lycka till alla! <3
En tråd för oss som hoppas plussa i juni :) Lycka till alla! <3
Jag ser här att Clearblue ultratidigt ofta ger spökstreck. Jag kommer nog sluta köpa dem.
Har hittat billigare test som fångar upp lika tidigt.
Har någon erfarenhet av babyplan testa tidigt? Den finns på Billiga tester.
Jag får väldigt ofta spökstreck på dessa, men dom är ju billga så förväntar mig inte heller stordåd :)
Å idag har jag bruna flytningar, i vecka 4+2 visst borde det vara för sent för en nidblödning? Gissar på att det blir ett tidigt missfall. Någon annan som haft sen nidblödning?
Jag får väldigt ofta spökstreck på dessa, men dom är ju billga så förväntar mig inte heller stordåd :)
Å idag har jag bruna flytningar, i vecka 4+2 visst borde det vara för sent för en nidblödning? Gissar på att det blir ett tidigt missfall. Någon annan som haft sen nidblödning?
Jag har beräknad mens om en till två dagar och min temperatur STIGER. När brukar er temperatur gå ner inför mens?
Så spännande! tycker att det ser positivt ut om än väldigt svagt!
Börjar bli osäker på om jag verkligen var gravid förra månaden? Testade med 4 clearblue testa tidigt som alla visade svaaga positiva streck. Men digitalt visade inte gravid och sen kom mensen ca 2 dagar senare än vanligt. Har dock en lutealfas på 10 dagar nu efter graviditeten, så kan hända att den har förlängts bara. Spelar väl egentligen ingen roll om jag var ?gravid? eller inte men alltid intressant att veta.
Digitalt test imorse och ja? ❤️