• Anonym (TS)

BIM juni 2024

En tråd för oss som hoppas plussa i juni :)  Lycka till alla! <3

• Svar på tråden BIM juni 2024
  • Whatev
    Anonym (Längtar) skrev 2024-06-24 08:50:40 följande:
    Ser positivt ut😍!!! vad är det för test är det clearblue ultratidigt eller vanligt?❤️ jag fick ju mitt stådsmala streck som jag inte litar på med ultratidigt så tänker om jag ska köpa ett sånt vanligt istället
    Hoppas!! Ja, ultratidigt. Tänkte inte slösa ett digitalt eftersom det ändå skulle bli negativt imorse - tänkte jag 🙃 Provar digitalt ultratidigt imorgon istället. Om det också är positivt så vågar jag nog tro på det?  😅 
  • LokaHallon88
    Lugnoro skrev 2024-06-24 08:17:36 följande:

Jag ser här att Clearblue ultratidigt ofta ger spökstreck. Jag kommer nog sluta köpa dem. 

Har hittat billigare test som fångar upp lika tidigt. 

Har någon erfarenhet av babyplan testa tidigt? Den finns på Billiga tester. 

Jag får väldigt ofta spökstreck på dessa, men dom är ju billga så förväntar mig inte heller stordåd :)

• Anonym (Hoppsan?)

Å idag har jag bruna flytningar, i vecka 4+2 visst borde det vara för sent för en nidblödning? Gissar på att det blir ett tidigt missfall. Någon annan som haft sen nidblödning?

• Lugnoro
    LokaHallon88 skrev 2024-06-24 13:46:41 följande:

Jag får väldigt ofta spökstreck på dessa, men dom är ju billga så förväntar mig inte heller stordåd :)

Okej, tack 🙂
  • Whatev
    Anonym (Hoppsan?) skrev 2024-06-24 13:50:16 följande:

Å idag har jag bruna flytningar, i vecka 4+2 visst borde det vara för sent för en nidblödning? Gissar på att det blir ett tidigt missfall. Någon annan som haft sen nidblödning?

Vet du när du hade ägglossning? Det låter sent men konstigare saker har ju kroppen lyckats med 😅
    Skulle dock personligen inte tro att det är nidis om den kom mer än 12 dagar efter ÄL. 
  • Anonym (Tri)
    Anonym (Hoppsan?) skrev 2024-06-24 13:50:16 följande:

Bruna flytningar utan smärta behöver verkligen inte vara missfall. Så länge det bara är det och inget rött eller smärta är nog allt som det ska 🙏
  • Lugnoro

Jag har beräknad mens om en till två dagar och min temperatur STIGER. När brukar er temperatur gå ner inför mens? 

• Anonym (Hoppsan?)
    Whatev skrev 2024-06-24 15:12:12 följande:
    Vet du när du hade ägglossning? Det låter sent men konstigare saker har ju kroppen lyckats med 😅
    Skulle dock personligen inte tro att det är nidis om den kom mer än 12 dagar efter ÄL. 
    Jag har väldigt regelbunden mens så jag bör ha haft äl den 7e juni enligt min app, alltså 18 dagar sedan. Och sex hade vi endast 4dagar innan den 7e så det bör inte skett allt för mkt senare än så? 

Har svagt ljusrosa i flytningarna blandat med brunt. Det påminner mycket om hur mitt ma började i februari. Men det återstår att se antar jag. 
  • Anonym (Hoppsan?)
    LillaSam skrev 2024-06-24 12:05:43 följande:

Så spännande! tycker att det ser positivt ut om än väldigt svagt! 

Börjar bli osäker på om jag verkligen var gravid förra månaden? Testade med 4 clearblue testa tidigt som alla visade svaaga positiva streck. Men digitalt visade inte gravid och sen kom mensen ca 2 dagar senare än vanligt. Har dock en lutealfas på 10 dagar nu efter graviditeten, så kan hända att den har förlängts bara. Spelar väl egentligen ingen roll om jag var ?gravid? eller inte men alltid intressant att veta.

Jag fick precis så du beskriver två gånger, för att kolla så tog jag ett sånt test till en månad när vi inte hade försökt och jag fick svagt positivt då med. Jättesynd att man får upp hoppet så, samtidigt skönt att det inte varit kemiska graviditeter. Jag testar inte innan bim nu. 
Svar på tråden BIM juni 2024