Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Mayjel skrev 2025-04-30 23:21:14 följande:

Varit i Slottsskogen och lyssnat på skönsjungande vårkörer.

Hämtade lite nya kläder nere på Chapmans torg därefter. Just provat min nya blå jeanskjol med paljetter på. 

Tänkte bära denna kjol ihop med en vit satinblus den 17 maj. Passar bra med en blåvit klädsel till finalen av Eurovision. Med tanke på att vi i år representerar Finland, som ett alternativ till vårt eget land. 

Det låter vackert med skönsjungande vårkörer! Kören jag lyssnade på sjöng så där faktiskt, men jag hade inte gjort det bättre själv 😅

Låter som en passande klädsel till Eurovision! Ska du se finalen ihop med din syster och hennes familj? 😊
  • Eurydike
    juliuspuliuscaesar skrev 2025-04-28 19:26:41 följande:

Sökte jobb lite. Åt köttgele till o med! Skrattande

Köttgelé har jag nog aldrig ätit 🤔
  • Eurydike
    Anonym (Längtar) skrev 2025-04-28 19:21:23 följande:
    Ja, vi är rörande överens där. Även om att inte ens tänka på samboskap innan barnen gått ut gymnasiet typ. Mina går i mellanstadiet, hans yngsta i lågstadiet. Men, vi har känt varandra länge även om kontakten var väldigt sporadisk under de typ 15-ish år som båda hade relation. Det är så skönt att hitta tillbaka till någon som alltid accepterat en helt och hållet, någon som det är helt naturligt att vara tyst med utan att det känns konstigt. 
    Fint att ni är överens! Jag tycker om hur du beskriver er relation. Att hitta tillbaka till någon som alltid accepterat en helt och hållet. Det är ju precis det man letar efter, om man nu letar. Även att kunna vara tysta tillsammans är viktigt!
  • Eurydike
    Anonym (Hm) skrev 2025-05-03 23:05:41 följande:

Det blev en härlig promenad i det fina vårvädret, livsandarna vaknar till liv efter den långa vintern.

Den beskrivningen tyckte jag om! Livsandarna vaknar till liv efter den långa vintern. Det var ett fint sätt att se på det ❄️🌸
  • Eurydike

Idag har jag fått mycket gjort! Jag har diskat, tvättat, städat badrummet, loppisshoppat, tränat, jobbat och lagat mat. Nu har jag förtjänat en hel livstid av lättja, eller i alla fall några dagar 🦦

• Eurydike
    RaYzLeR skrev 2025-05-07 00:27:55 följande:
    Jag gillar doctor exam och eye exam, med ficklampa som man ska följa med blicken. Sen gillar jag massage med. Glad
    Mayjel skrev 2025-05-07 00:44:52 följande:
    Är det såna videor där personen tittar rakt in i kameran och man ska föreställa sig själv bli undersökt då? 

Jag gillar massageklippen där det redan är två personer i bild - den som masserar och den andra som får massage. 

Detta har jag aldrig hört talas om tidigare! Kan tänka mig att det är lugnande och mysigt att se på 😊
  • Eurydike
    Anonym (Kul liv?) skrev 2025-05-06 22:53:34 följande:

Lyssnar på när man man flörtar med andra i ett spel på ps5. Man kan tro att det är skönt men icke. Han vet inte att jag hör. 

Aj då! Det var ingen rolig lyssning det 😞
  • Eurydike
    Jonteponte skrev 2025-05-07 22:26:34 följande:
    Har du pillat på dig själv idag?
    Varför kan du inte hålla dig till trådens ämne och berätta vad du själv har gjort idag? Även om det är att pilla på dig själv hela dagen lång så är det i alla fall lite mindre OT.
  • Eurydike
    Jonteponte skrev 2025-05-07 22:39:54 följande:
    Jag hade sex efter frukost 
    , tog en fika med en polare 
    , pluggat. kvällen p-film och runkat
    Det låter precis som min dag! Vilket sammanträffande.
  • Eurydike
    Jonteponte skrev 2025-05-07 22:47:27 följande:
    Mysig dag då alltså
    Närå, bara samma gamla tugg som vanligt.
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag