Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Mayjel skrev 2025-05-14 18:05:30 följande:

Det var så trevligt på Purrfect café. Rena lyckoduschen. De gör verkligen skäl för sitt namn. Bjöds på jättegoda råbollar också med dadlar och inget tillsatt socker.

De värnar om både veganer och diabetiker. Funderar på att bli prenumerant för resten av året. 399 kr i månaden för att kunna droppa in närhelst man känner för lite fikabuffé och kattgos. 

Härligt med ännu ett lyckat besök! Katterna levererar som vanligt i toppklass med gos och bus 😻 Vad tyckte de om de blåa byxorna då? Mmm det låter gott och nyttigt 😋

Jag tycker verkligen att du ska bli prenumerant! Tänk vad mysigt att bara droppa in en regnig (eller solig) dag och hälsa på katterna. Till slut känner de igen dig allihop 🤩
  • Eurydike
    Dardiskåne skrev 2025-05-14 11:43:39 följande:

du är bäst på allt ! 

Tja, någon måste ju vara det 😉
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2025-05-15 22:18:57 följande:
    Ja, och lustigt nog så verkade Irma ty sig lite extra till modern min. Ni två verkar ha samma favoritkatt Glad Och mamma lyckades charma tigerkakan helt naturligt också medan jag, i vanlig ordning, fick fuska mig till missarnas intresse med den magiska lilla flaskan du vet. 

Hittade även två små hål i väggen som ledde in till katternas mat och toalettplats. Det ena hålet var beläget till vänster om den fåtölj du satt i när vi besökte caféet tillsammans. Mysteriet med katternas andra rum är därmed löst!

Nja, tror nog att katterna var lite särskilt förtjusta i byxornas smalben och detta kan ju möjligen ha något att göra med att området där var duschat med kattmynta Katt

Det är egentligen en ganska falsk kärlek man får av katter som är höga på mynta. Å andra sidan känner jag mig så ensam ibland att t.o.m. en sådan typ av närhet duger för egen del. Så länge den kommer från katter iallafall Solig  Människors falska omtanke behöver jag inte. 

Ja, jag tänkte ge det en chans nu i juni. Börja med en månads prenumeration, så får vi se sen om man förlänger det hela. 

Tigerkakan är så söt att man vill äta upp henne och ett riktigt litet bustroll! Kul att hon klickade så bra även med din mamma 😻

Aha! Bra att du löste det mysteriet åt oss 🤩 Det är en sådan sak som man kan ligga sömnlös över om man väl börjar fundera på det!

Finns nog en viss risk att det berodde på trolldrycken istället för färgen, men man vet ju aldrig. Synd att du känner dig så ensam ibland, men vi får ge oss ut och utforska staden ihop och katterna får gosa riktigt ordentligt med dig då och då 🌞

Det tycker jag verkligen du ska göra!

• Eurydike
    Mayjel skrev 2025-05-15 22:20:25 följande:
    Träffade modern på torget och handlade lite inför lördagens final i Europas största musikfestival. 

Ska bli gott att sippa på en Cuba Libre och äta lite chilinötter med dansk lagrad ost. Nåt måste man fira med, oavsett om Sverige vinner eller ej. Det är ju nästa som en högtid numera.
    Nu får du tagga riktigt ordentligt inför musikfestivalen! 🥳
  • Eurydike

Gör mig redo för att gå på tjejdejt! Det blir fika och en promenad på berget. Känns lite nervöst eftersom det är första gången vi ses, men förhoppningsvis klickar vi som kompisar och kan fortsätta ta promenader ihop 🍰🏔️

• Eurydike
    Dardiskåne skrev 2025-05-16 22:28:24 följande:
    hur  gick det ? 
    Det var riktigt trevligt! Hon knuffade inte ner mig från berget och vill ses igen 🤩
  • Eurydike

Tittar på Eurovision! Tänkte se våra bastubadare 🥳🤩😂

• Eurydike
    RaYzLeR skrev 2025-05-17 18:33:54 följande:
    Ska ni bli ett par kanske? Glad Min syster har en flickvän som hon är förlovad med, och funderar på att gifta sig i sommar. Glad
    Tyvärr är jag inte lagd åt det hållet, men det hade varit lämpligt att kunna dejta både män och kvinnor ☺️ Mysigt att din syster har funnit kärleken! Hoppas de får ett fint bröllop om de gifter sig ❤️
  • Eurydike
    Dardiskåne skrev 2025-05-17 01:56:51 följande:
    vad trevligt. Klart hon vill ses igen , varför ska hon inte göra :) vem betalade förresten ehehe Tungan ute
    Hon åkte hit, så jag ville betala 🧁☕️
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2025-05-16 00:08:30 följande:
    Kollade just den andra semifinalen. Det gläder mig lite att alla nordiska bidrag gick vidare till final. Detta är nog den enda tävlingen som kan få mig att bli lite nationalistisk ibland. 

Hejar förövrigt på Finland och Erika. En rejäl kvinna med en rejäl pipa och robusta lår, lite som ens egna ju  Solig 

Det är inte så farligt med ensamheten. Jag har min familj och släkt. Och om du känner dig ensam nån gång så har du alltid mig, även om vi inte riktigt känner varann än.
    Men jag förstår redan nu att du är en fin och godhjärtad person. Precis som alla andra på detta forum vet om det 💐
    Hoppas du hade trevligt hos din syster! Vad tycker du om vinnarlåten? Jag tyckte faktiskt om den 🥳🤩

Finlands bidrag får jag spana in i efterhand, för jag var ute och åkte tåg och såg bara en del av tävlingen. Jag ska även ta mig en titt på hennes lår, förutom att lyssna på den rejäla pipan 🌞

Ja, och det är fint att du har det! Jag står inte nära min familj, men blir glad när jag hör att andra gör det. Det var fint sagt och detsamma gäller dig! En fin och godhjärtad person är lika med högsta betyg 🌸
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag