Anonym (D) skrev 2024-08-09 11:03:38 följande:
Är en helt annan verklighet för unga korta män nu. Är väldigt svårt för dem på alla plan i samhället. Så vad du än gör skaffa absolut inte barn med en kort man.
Tänk om ni får en pojke och han sedan skyller på dig för du inte kunde hitta någon lång man så hela hans liv blir en uppförsbacke. Fy fan! Så självisk kan man inte vara.
Bara för att du har sett något på tiktok betyder det inte att det är sant.
Det finns i princip ingen som inte har något som anses vara fult eller fel, men de flesta av oss har helt normala liv ändå med man/fru, barn, jobb och roligheter.
Alla pappor som är korta har ju uppenbarligen hittat någon att dela livet med så jag skulle inte vara ett dugg orolig.
Man kan skylla på sina föräldrar för allt möjligt, men det är naturens mening att det ska finnas variation. Livet handlar inte om hur lång man är.
För övrigt var min pappa mycket kort (ca 165) och hade hundratals olika kvinnor genom livet eftersom han var notoriskt otrogen. De flesta tyckte tydligen att han var jättecharmig. Han hade humor och intelligens och det är något som många kvinnor faller för. Och ja, jag har varit tillsammans med en kort man i nära 20 år nu (även om det är skilsmässa på gång).