Tow2Mater skrev 2024-08-09 01:33:17 följande:
En proteinrik kost är positivt för längden. Snåla inte med köttet.
Kött är inte bra för andra kroppsfunktioner.
?They also clearly challenge the historical misconception that eating meat boosts sexual function in men, when in fact the opposite seems to be the case.?
www.veganfoodandliving.com/news/vegan-diet-reduced-risk-erectile-dysfunction/
Man behöver mycket antioxidanter (dock inte i pillerform, då fungerar de inte) som gör så att det inte blir lika mycket skadeverkan i kroppen av fria radikaler. "En fri radikal, eller bara radikal, är en atom eller molekyl som har oparade elektroner i den yttersta/högsta energinivån (orbitalen). Detta gör ofta radikaler mycket reaktiva, så att de gärna bildar nya kemiska föreningar (Wikipedia, Fri radikal)."
Dr. Michael Greger nämnde i någon video att män får väldigt lite längre penis om de åt nyttigt som barn (och han nämnde vegetarisk kost), men jag hittar inte den videon just nu, han har väl gjort närmare 1000 st videor... Då menar jag föreläsningar inför publik också, utöver alla videor han klippt ihop själv hemma, på ett professionellt sätt. Jag gillade mycket att lyssna på honom en gång i tiden. Jag bingade på hans videor/kunskapen som tonåring och när jag var i tidiga 20-årsåldern.
Det finns inte så mycket att göra i den situationen som TS är i. Men eftersom hennes man var charmig nog inför en kvinna, trots längden, då kommer barnet säkert vara charmig/social nog också. Chansen är rätt stor iallafall. Men längre utbildning måste uppmuntras. Gärna något som ger jobb efter, alltså åtminstone lite inslag av matematik, annars blir konkurrensen i arbetslivet för hög (tänk t.ex. lärare i svenska eller historia, de blir bara receptionister senare, och liknande... Vi har för många som vill bli detta!). Det finns inga genvägar här. Man måste lära sig gilla lite matte. Att bli kemist är ett säkert kort, om man vill.