• Väntarpå4an

BIM januari 2025

Hej! 

Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i januari 2025!

Vi diskuterar om allt och stöttar varandra i bebisverkstaden 😊

Skriv en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu hoppas vi på många plus i årets första månad ❤️😍

• Svar på tråden BIM januari 2025
  • Annpor

Hej tjejer 
    Undrar om någon kan komma med kloka tankar. Min förra cykel låg på 42 dagar, ägglossning dag 30-31. Väldigt sent och brukar ligga på 35 dagars cykel med ägglosssning 10-11 dagar innan, alltid haft regelbunden mens i alla år, är 32 år. 

Nu idag fick jag hemskt illamående och någon form av mellanblödning nu på morgonen (mens slut för 5 dagar sedan). Har aldrig varit med om liknande förut. Kan det bero på min oregelbundna cykel denna månad tror ni? När bör man kolla upp mellanblödningar? 

• Sanso

Har misstänkt att mitt BIM inte stämmer efter missfallet i början av december. Mått illa några dagar nu och har molvärk. Tog ett test i morse, var dock helt säker på att det skulle vara negativt. Men nej, där är helt klart en svag linje? 😱 Vet inte om kvaliten tar bort den men den är definitivt där 
  • Anonym (Femman)

Va helt säker på att mensen skulle komma igår, molande värk, ömma bröst och lite illamående men ingen mens och idag höjdes tempen. ÄL+13, men negativt graviditetstest på morgonen. Kan min ÄL varit senare?

• Anonym (Femman)
    Sanso skrev 2024-12-30 08:39:33 följande:
    Har misstänkt att mitt BIM inte stämmer efter missfallet i början av december. Mått illa några dagar nu och har molvärk. Tog ett test i morse, var dock helt säker på att det skulle vara negativt. Men nej, där är helt klart en svag linje? 😱 Vet inte om kvaliten tar bort den men den är definitivt där 
    Ser absolut ett svagt streck 😍
  • Siripiri
    Annpor skrev 2024-12-30 08:14:43 följande:

Hej tjejer 
    Undrar om någon kan komma med kloka tankar. Min förra cykel låg på 42 dagar, ägglossning dag 30-31. Väldigt sent och brukar ligga på 35 dagars cykel med ägglosssning 10-11 dagar innan, alltid haft regelbunden mens i alla år, är 32 år. 

Nu idag fick jag hemskt illamående och någon form av mellanblödning nu på morgonen (mens slut för 5 dagar sedan). Har aldrig varit med om liknande förut. Kan det bero på min oregelbundna cykel denna månad tror ni? När bör man kolla upp mellanblödningar? 

Har du tagit ett gravtest? 💕

illamående kan ju komma vid stigande nivåer av östrogen, eller sjunkade, iallafall för min del. 
  • Väntarpå4an
    Sanso skrev 2024-12-30 08:39:33 följande:
    Jag ser med🥰
  • Väntarpå4an
    Anonym (Femman) skrev 2024-12-30 08:47:50 följande:

Va helt säker på att mensen skulle komma igår, molande värk, ömma bröst och lite illamående men ingen mens och idag höjdes tempen. ÄL+13, men negativt graviditetstest på morgonen. Kan min ÄL varit senare?

Sist så fick jag inget plus förän äl+14. Det kanske fortfarande är för tidigt 🙏❤️
  • Väntarpå4an

Min temp lever verkligen ett eget liv denna månaden. Det känns som att det inte kan vara så positivt. Den är dessutom ganska låg 

• elsa0915

Har läst så himla många sorgliga inlägg här nu, och jag hoppas verkligen att ni får en solskenshistoria nu i Januari. {#emotions_dlg.flower} Kämpa på! 

Jag själv är i stadiet där jag både överanalyserar ALLT och letar symptom, samtidigt som jag försöker att inte överanalysera allt.

Men om man nu ska överanalysera lite här ändå... jag har en molande värk i magen och i ryggen (vilket jag även kan ha innan min mens, så...) men mina bröst har börjat ömma (vilket har hänt innan mens förut, men det är inte ett av mina vanliga pms problem) och jag inbillar mig att blodådrorna är tydligare. {#emotions_dlg.yell}

• elsa0915
    Väntarpå4an skrev 2024-12-30 09:04:57 följande:

Min temp lever verkligen ett eget liv denna månaden. Det känns som att det inte kan vara så positivt. Den är dessutom ganska låg 

Får hoppas det börjar stiga snart då ... jag håller tummarna!! {#emotions_dlg.flower}

Vilken app är det här som gör en graf åt dig? Jag är rätt ny på det här med att planera gravititet osv, så är lite lagom lost tror jag. Oskyldig
Svar på tråden BIM januari 2025