Anonym (Ardna) skrev 2025-01-17 15:58:53 följande:
Försök vila i att det finns bra hjälp att få OM det skulle behövas 🥰
Vi hade några månader med första barnet där det var riktigt jobbigt med sex över ägglossning. Fick sen tipset att det faktiskt inte behöver vara som vanligt de gångerna och för oss kändes det lättare. När vi tänkte att det vi gjorde för att bli gravida inte behövde vara lika roligt/bra som det spontana vi ägnade oss resten av månaden ????
Siripiri skrev 2025-01-17 18:53:31 följande:
Inte kul när sexet känns påtvingat.. Det räcker ju med ett mys för att man ska bli gravid så ligg inte ihjäl er♥️
Det har Max blivit 2 ibland bara 1 gång dem fyra gångerna jag plussat på totalt 6 försök (tyvärr slutat i tidigt missfall). Min sambo jobbar borta och min mens pågår ibland 6-7 dagar om man räknar med blodblandade flytningar så ibland har det bara blivit en gång innan ÄL.
Lycka till denna månaden♥️
Tack båda ni för svar❤️ Är så tacksam att få skriva med människor som är lite i samma situation. Det hjälper mot ensamhetskänslorna!
Bestämde mig ändå nu för att testa med att följa basaltemperatur, så beställde en sån mätare nu. Känns lättare att börja med det än stickorna. För som jag förstått det nu när jag läst på kan man se på temperaturen om det verkar som att man blivit gravid eller inte. Skulle spara mig lite på ?övertestandet? att se om det ser ut som att det är på gång eller inte, om ni fattar vad jag menar.
Hoppas på pluss för oss alla ❤️❤️🙏🏼