• Väntarpå4an

BIM februari 2025

BIM januari 2025

Hej! 

Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i februari 2025!

Vi diskuterar om allt och stöttar varandra i bebisverkstaden 😊

Skriv en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Hoppas vi på många plus i februari  ❤️😍

• Svar på tråden BIM februari 2025
  • Anonym (Tredje)
    AmmeK skrev 2025-02-23 21:53:27 följande:
    Tror jag också är i 4+0 idag 😊
    Visst hade du ett missfall i december med eller minns jag fel?
    Jag hoppas att dessa får stanna för oss nu, håller tummarna för att det ökat för dig imorgon bitti 💛
    Hej! Ja precis. MA V10. 
    Ja jag håller tummarna för oss 😊 bf för dig 1/11? 
  • Anonym (Tredje)

Mitt test verkar inte öka nu idag utan snarare avta. Ni som haft missfall såhär tidigt, när kommer blödningen igång?

• Anonym (Ardna)
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-24 06:50:13 följande:

Mitt test verkar inte öka nu idag utan snarare avta. Ni som haft missfall såhär tidigt, när kommer blödningen 

Så ledsen att det inte verkar vilja gå vägen 💔
  • Anonym (SN)

Mitt test verkar inte öka nu idag utan snarare avta. Ni som haft missfall såhär tidigt, när kommer blödningen igång?

Så himla tråkigt att höra 💔 Jag sitter i samma båt.. Mina blödningar brukar komma 2 dagar efter testerna är helt blanka 💔❤️
  • Björkskogen

Åh nej vad tråkigt 😞 
  • Anonym (Tredje)
    Anonym (SN) skrev 2025-02-24 07:03:53 följande:
    Så himla tråkigt att höra 💔 Jag sitter i samma båt.. Mina blödningar brukar komma 2 dagar efter testerna är helt blanka 💔❤️
    Tack! Okej. Får avvakta och se när det kommer igång. Hoppas såklart att det vänder och blir super positivt imorgon men inser att det är kört. 
  • Ithinkimpreg1

Inom 5 dagar 
  • Anonym (ÖnskarSladdis)

BIM imorgon och temperaturen ökar, håller alla tummarna. Ska köpa hem ett ultratidigt test imorgon om inte mensen kommer :)
  • Yasen

Har slutat vara aktiv i dessa trådar men följt på avstånd. Slutade även tempa, ta ÄL-test, ha samlag på beställning, mm. efter årskiftet. BIM +1 idag, kom på att mensen inte kommit. POFF!!! 😍 tog oss 7 månader av försök. Du som läser detta och kämpar, ge inte upp. Din tid kommer också! Massa kärlek ❤️
  • Siripiri
    Anonym (Ardna) skrev 2025-02-23 14:22:27 följande:

Jo de blir starkare allt eftersom men det är inte så att ett dubbelt så starkt test betyder att man har dubbla mängden hcg i blodet. Mina såg tex likadana ut när jag hade 644 som 28000 hcg på blodprov. 

Håller med om att de är svaga precis när graviditeten är ny och ökar och blitt starkare med tiden. Men utsöndringen av hcg i urin blir olika beroende på vätskeintag det senaste dygnet och beroende på hur mycket pigment som testet har (vilket kan skilja sig mellan batcher tex). 
    Det finns ju en anledning till att vården inte frågar efter test progression vid misstanke om utomhavandeskap och istället gör blodprov/ ultraljud.

Brors säkert på märke med 😊 kör ju mer apoteas egna. Fick aldrig lika starkt streck som kontrollstreck men var aldrig uppe på över 500 i HCG vad jag vet🥲 tog ju bara ett blodprov en gång veckan typ, dock när jag trodde jag äntligen fick missfall igen men det var bara ännu en mens så blev det lite svagare sen blev dem starkare och blodprovet visade samma ner och uppgång.
Svar på tråden BIM februari 2025