Anonym (Ardna) skrev 2025-02-24 17:19:14 följande:
Det gör det! Jag testade första veckorna med fem olika märken och de utvecklades alla olika, mina e@h blev aldrig starkare efter en vis gräns, vilket när jag googlade såg massor med dye stealers på. Så även olika batcher av samma tillverkare kan visa annorlund. Det jag menar är bara att man inte ska bli rädd om det inte blir tydliga skillnader från ena dagen till den andra eller ens två dagar mellan då inga urin test är kvantitativa och urin utöver det kan vara olika utspätt.
Sen ska man såklart vara uppmärksam på om det fortfarande efter två veckor efter befruktning bara är svaga linjer, har följt bla din resa och då är det ju super att man har hållit koll på det. Hoppas ni snart får er regnbåge 🙏❤️
Tycker bara det är synd att alla förväntar sig kraftig ökning på testen från ena dagen till andra när det är så mycket som spelar in och enda sättet att veta är blodprov. Det blir också otydligt när man utgår från bim, när bim för någon kan vara 10 dpo och för en annan 15 dpo. Det finns så mycket oro när stickan visar två streck, speciellt om man varit med om en förlust eller X innan.
Ahh intressant! Nä i början ska man inte stressa för mycket men det även om det ska dubblas så är det ju relativt lite som dubblas för i vecka 4-5. Finns ju såna sjuk range över vilket HCG folk ligger på under alla gravveckor med ????
Jaa jag har ju aldrig fått något heltstarkt plus :(
Tack hoppas jag med! Kanske i sommar ♥️
Ja blodprov är det bästa! Mmm två streck har bara gjort mig glad en gång änsålänge.. sen har det bara vart stress över svaga streck som inte ökar något eller väldigt lite😒