• Väntarpå4an

BIM februari 2025

BIM januari 2025

Hej! 

Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i februari 2025!

Vi diskuterar om allt och stöttar varandra i bebisverkstaden 😊

Skriv en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Hoppas vi på många plus i februari  ❤️😍

• Svar på tråden BIM februari 2025
  • Anonym (SN)
    Anonym (Hejsahoppsan) skrev 2025-02-25 22:56:38 följande:

Alla ni som plussa ( om ni orkar svara) hur långt efter äl plussade ni? Ni som testade innan BIM

7 dagar efter ÄL kunde jag se en skugga och 8 dagar efter ÄL var det tydligt 👍 men vissa ser inte plus fören 12 dagar efter ÄL eller mer så det är olika när ägget fäster 👍
  • Monki19

Alla ni som plussa ( om ni orkar svara) hur långt efter äl plussade ni? Ni som testade innan BIM

ÄL+10. Det var en liten svag skugga dagen innan men alldeles otydligt för att kalla det ett plus :)
  • Aivlys

Negativt ÄL+10 och positivt ÄL+12 Vilket var igår och BIM skulle ha varit idag :)
  • Björkskogen

Äl+8. Galet tidigt för att va mig ska tilläggas. Tidigare graviditeterna har jag plussat runt äl+12-14. 
  • Siripiri
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-25 21:29:34 följande:
    Tack för info. 
    Nej egentligen inte men tycker testen borde bli negativa snart. 
    Ibland är det skönt att få jämföra ❤️
    När får du börja försöka igen?

Ja din mens borde dyka upp snart när dem är såpass svaga.. 💔 

Ja jag vill gärna få ut infon om utomkveds för det finns en del trådar men ingen som passande in riktigt på min upplevelse här på FL, hittade typ något på reddit dock. 
    Tanken är väl att jag ska äta p-piller i en 1,5 månad till bara för att slippa min jobbiga menser som blivit värre under hösten när vi försökt och det inte blivit något. Så första försöket lär bli någon gång i slutet på april tror jag 🥰 är faktiskt rätt taggad! ♥️ Får se hur all in jag går med allt, tillskott och tempning , eller om jag bara skiter i de. 

Hur mår du då? ♥️ Vilket försök är ni inne på nu? 

• Addy99

Mensen kom idag på BIM som väntat, så vi ses i nästa tråd och lycka till alla som är kvar 😊💖

• EmmaJoh
    Addy99 skrev 2025-02-26 15:43:09 följande:

Mensen kom idag på BIM som väntat, så vi ses i nästa tråd och lycka till alla som är kvar 😊💖

Samma här. Då tar vi nya tag! ☺️
  • alleb

Kunde inte ha is i magen och testade med ett tidigt test idag (2 dagar innan BIM) 
    Men jag plussade!😭😭😭🥹🥹🥹
    nu hoppas jag att denna gång går vägen efter att ha förlorat 2 änglabarn 2023&2024💔❤️

Känslan av att ha plussar är obeskrivlig🥹😭

• Butterfly83

Jag plussade äl +14. Vid det laget var det så pass tydligt plus att jag säkert skulle ha plussat redan äl +12 om jag tagit en test då.
  • Anonym (Libby-lo)

Plussade på ÄL+8, svagt med Abblo Pharmas tidiga test som mäter hcg redan vid 5.
Svar på tråden BIM februari 2025