• Väntarpå4an

BIM februari 2025

BIM januari 2025

Hej! 

Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i februari 2025!

Vi diskuterar om allt och stöttar varandra i bebisverkstaden 😊

Skriv en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Hoppas vi på många plus i februari  ❤️😍

• Svar på tråden BIM februari 2025
  • Junieverse
    Anonym (ÖnskarSladdis) skrev 2025-02-25 14:23:11 följande:
    Fick negativt idag, men köpte ett trepack så tar ett till om ett par dagar om mensen inte kommer. Min cykel har ju varit stökig pga MF i januari, så har ingen aning om vad som händer i kroppen för tillfället. Är på ÄL+12? bekräftat ÄL både med test och temp.. 
    Ja det kan ju vara lite för tidigt då, vi hoppas det 😊! Jag är så sugen på testa också men vill verkligen försöka vänta till torsdag morgon på BIM dagen.Jag har fått pyttelite svag molvärk under dagen idag så lite orolig att kroppen laddar för mens. inga humörsvängningar alls dock och jag har varit helt galet påverkar tidigare cykler med gråtattacker och irritation deluxe? 
  • Anonym (Tredje)
    Siripiri skrev 2025-02-25 14:07:35 följande:
    Ahh intressant! Nä i början ska man inte stressa för mycket men det även om det ska dubblas så är det ju relativt lite som dubblas för i vecka 4-5. Finns ju såna sjuk range över vilket HCG folk ligger på under alla gravveckor med ???? 

Jaa jag har ju aldrig fått något heltstarkt plus :( 
    Tack hoppas jag med! Kanske i sommar ♥️ 

Ja blodprov är det bästa! Mmm två streck har bara gjort mig glad en gång änsålänge.. sen har det bara vart stress över svaga streck som inte ökar något eller väldigt lite😒 
    Vet att du fick extrauterin graviditet siripiri. Hur såg dina hcg test ut då? 
  • Anonym (SN)
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-25 09:11:39 följande:
    Har du bild på dina test? Tycker det går långsamt här. 
    Nej jag har raderat alla mina bilder för jag satt och överanalyserade dom.. 

Mitt första MF var testerna positiva men svaga i typ 6 dagar sen blanka i 2 dagar sen kom blödningen, den som va mer nyligen var blanka efter kanske 3 dagar och sen 2 dagar senare kom blödningen ❤️
  • Anonym (Tredje)
    Anonym (SN) skrev 2025-02-25 15:18:08 följande:
    Nej jag har raderat alla mina bilder för jag satt och överanalyserade dom.. 

Mitt första MF var testerna positiva men svaga i typ 6 dagar sen blanka i 2 dagar sen kom blödningen, den som va mer nyligen var blanka efter kanske 3 dagar och sen 2 dagar senare kom blödningen ❤️

Jag förstår. ???? såg dina test ut som mina? Dagens test tycker jag inte är svagare än gårdagens. Kan man tänka sig det är negativt om någon dag? Har inga blödningar än. 

• Aivlys

Min känsla sa något annat än vad mitt negativa test gjorde i söndags. 

nu vågar jag knappt tro att det är sant. BIM imorgon och ska nu iväg o köpa ett digitalt som jag kan ta på morgonen. 

efter ett MA i september och ett MF i början av januari vågar jag knappt vara glad men hoppas som bara den att det är min tur ❤️

• Aivlys
    Aivlys skrev 2025-02-25 17:41:23 följande:

nu vågar jag knappt tro att det är sant. BIM imorgon och ska nu iväg o köpa ett digitalt som jag kan ta på morgonen. 

efter ett MA i september och ett MF i början av januari vågar jag knappt vara glad men hoppas som bara den att det är min tur ❤️

• Anonym (SN)
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-25 15:46:05 följande:
    Jag förstår. ???? såg dina test ut som mina? Dagens test tycker jag inte är svagare än gårdagens. Kan man tänka sig det är negativt om någon dag? Har inga blödningar än. 
    Ja mina höll sig på samma styrka i flera dagar med, tills dom sen gick ganska fort ned ❤️
  • Junieverse
    Aivlys skrev 2025-02-25 17:41:23 följande:

Men hurra och grattis 😍 tänk att din känsla var rätt! Jag fick negativt i lördags men tror ändå att det kan vara min månad ! BIM torsdag 🙏🏻

Hade du symptom som gjorde att du kände på dig något? jag har ungefär tvärtom att jag inte har några pms känningar ( läs inte humörsvängningar ).
  • Aivlys
    Junieverse skrev 2025-02-25 18:35:04 följande:
    Men hurra och grattis 😍 tänk att din känsla var rätt! Jag fick negativt i lördags men tror ändå att det kan vara min månad ! BIM torsdag 🙏🏻

Hade du symptom som gjorde att du kände på dig något? jag har ungefär tvärtom att jag inte har några pms känningar ( läs inte humörsvängningar ).

Ja helt galet! håller så tummarna för dig! nu är det bara vänta o se om den vill vara kvar i magen, kommer nog aldrig känna mig lugn tyvärr men man får bara hoppas! Uppdatera gärna på torsdag (eller om ska testa dig✨) 

jag har varit ledsen, precis som jag har varit dom andra två gångerna jag har varit gravid. Men verkligen gråter för allt ledsen. Annars har jag haft lite kramper i magen sen i lördags, mer som ägglossningskramper som har legat dovt. annars har det inte varit några symptom alls! Men under graviditeten som va MA så fick jag inte symptom förrän vecka typ 5-6 ☀️

• Junieverse

Okej nu kanske detta blir lite äckelvarning. jag hade ju en svag liten molvärk tidigare idag som jag skrev ( är på BIM -2 eller ÄL +12 ) och jag brukar hålla koll på flytningar såklart och letar ju symptom som alla som vill vara gravida.

Så till saken, när jag var på toa så passade jag på att stoppa in ett finger för kika på hur sekretet var och då var det liiiiite blodblandad flytning. Jag hoppas ju nu som en tok att detta är nidblödning och inte förtidig mens som kommer? Jag ser inget i trosan eller ens på papper när jag torkar så det är uppenbart väldigt lite. det har heller inte ökat under eftermiddag och kväll. 

Jag vet jag bara borde vänta och se om det ökar och blir ?mens? men jag vill ju så gärna hoppas? Vad tror ni ? Om jag inte börjar blöda ordentligt så ska jag testa på torsdag som är min BIM. 

Svar på tråden BIM februari 2025