Anonym (22) skrev 2025-04-24 15:36:18 följande:
Åhh sunrisen jag ville verkligen att det skulle vara positivt för dig, men allt är menat och snart blir det nya försök! jag stannar gärna kvar vill veta hur det går för dig 🥰🥹
Meeen så fin du är!! Tack🥹🥰 Du får jättegärna stanna och jag vill ju veta hur de får för dig också eftersom du plussade! Iiih 🥰
Förresten, jag har stor D-vitaminbrist & B12-brist vilket jag läst kan vara en anledning att Påverka ens fertilitet osv. Jag fick utskrivet båda delar & rådfrågade läkare idag om jag kunde ta dom och de bad mig att endast ta B12 & inte ta D-vitamin, att jag bara skulle försöka få i mig det av solen.. 😅 Men samtidigt har jag läst att D-vitamin också är viktigt att ta inför graviditet, vet inte riktigt vad man ska göra eller lita på känns inte som de förstår sig på en 🥹 Tänker väl att jag kör på B12 + folsyra för de kunde man iallafall kombinera och ta så får vi hoppas.. 🙏🏻
Så är jag också orolig över min vikt ( väger 110-115 ) samtidigt vet jag att många som är som jag blir gravida ändå. Men de är ett orosmoln som hänger över mig också.. känns som jag inte har alla förutsättningar för att lyckas liksom.. hon jag pratade med sa dock att bristen av vitaminerna inte är anledningen till att jag inte blivit gravid, och att jag bara ska köra på och tempa vid ÄL osv men vad innebär det? Vad menas med det? Hur gör man?? Vad behöver jag? Fattar inget 🥹 Är så dåligt insatt! Och så sa hon även att idag så görs inget förrän man försökt i 2 år!! Jag trodde det var 1 år?! Men ja, absolut 6 mån av försök är ju verkligen jätte normalt.. tror kanske man oroar sig bara för att man såååå gärna vill nu, helst igår liksom. 🥹🙏🏻❤️
förlåt för bibel!!