• Sunrisen

När tog det sig för er?

Hej på er! 

Vi längtar och planerar efter barn, och är på försök nummer 4 denna månaden.. 
    Jag hade ägglossning 9/3. Och vi ? myste ? den 6,9,10 mars. 
    BIM är om 1v alltså 23/3. 

Hur stor chans tror ni att det är för mig att de tog sig? Jag vet att de är för tidigt att känna symptom nu, men iför går tyckte jag att jag kände lite molvärk på vä sida. Och igårkväll fick jag en flytning, alltså det var verkligen som det bara rann ut och sa plask typ haha.. och efter att jag läst lite här i trådarna om flytningar så kände jag imorse och det var lite vitt. 
    Oftast är jag liksom helt torr mellan ÄL-Mens, men jag vet att det Kan vara olika.
    Hur var det för er? 

• Svar på tråden När tog det sig för er?
  • Anko
    Sunrisen skrev 2025-04-13 11:00:23 följande:

Välkommen!!🥰 
    åååh haha, i feel you! Man blir som besatt hahaah, jag är likadan.. fast denna månaden ska jag försöka hålla mig tills mensen ( förhoppningsvis inte ) kommer. 

vad är det för symtom du känner? 😁

❤️❤️❤️

Molvärk, ömma bröst, huvudvärk och TRÖTT!!
    hungrig 🤣🤣🤦🏽?♀️
    så mycket på en gång.
    tog ett test till imorse - inget
  • Sunrisen
    Anonym (C) skrev 2025-04-13 11:23:32 följande:
    Jag tror att det kan ha varit äl känningar igår och att om du testat den 11e så hade du kanske fått positiv. Så i och med äl smärta igår så skulle jag utgå från äl igår. 

Ja precis, då tänker vi samma sak. 

Däremot så förstår jag inte varför jag fortfarande känner som typ ? mensvärk ? 🥹 De känns precis som under tiden man har mens de första dagarna, mensvärk och 💩 😂😅 

• Sunrisen
    Anko skrev 2025-04-13 13:09:36 följande:
    ❤️❤️❤️

Molvärk, ömma bröst, huvudvärk och TRÖTT!!
    hungrig 🤣🤣🤦🏽?♀️
    så mycket på en gång.
    tog ett test till imorse - inget
    I see!!🥹 Har känt precis allt det där varenda månad, man blir förhoppningsful.. hur långt har du kvar till BIM? 
  • Anonym (22)

Förlåt för föööör mycket info nu men det enda jag märker som sticker ut är att jag bajsar ty 3 gånger om dagen? Brukar aldrig vara så för mig , men kan vara mensen på G kanske? Förra månaden hade jag molande värk i äggstockarna det har jag inte denna? vet inte om de är positivt för värk i äggstockarna brukar tyda på att ett ägg har släppt.. tänkte ta ett tidigt test på onsdag och se, men tror inte de kommer visa något :(

• Sunrisen
    Anonym (22) skrev 2025-04-14 17:52:01 följande:

Förlåt för föööör mycket info nu men det enda jag märker som sticker ut är att jag bajsar ty 3 gånger om dagen? Brukar aldrig vara så för mig , men kan vara mensen på G kanske? Förra månaden hade jag molande värk i äggstockarna det har jag inte denna? vet inte om de är positivt för värk i äggstockarna brukar tyda på att ett ägg har släppt.. tänkte ta ett tidigt test på onsdag och se, men tror inte de kommer visa något :(

Hmm, det kan nog absolut vara mensen på g hos dig. Jag brukar också få sådär då. 

Denna eviga längtan och förhoppningarna är så påfrestande, men uppdatera gärna imorgon när du testat 

• Sunrisen

Nu är det tredje dagen i rad jag känner som mensvärk som pendlar mellan Att kännas endast Vä sida och sen övergå till hö , dvs båda sidor samtidigt. precis som typ låg mensvärk man har nån dag in vid mens. Vet inte vad det är? :( 

Jag tyckte mensen förra månaden var annorlunda på nåt sätt/mindre; men tog test men det visade ju - då så kan ju inte va att jag skulle va gravid sen förra månaden.. 
    samtidigt hade jag ( misstänkt ) ÄL 11-12 nån av dagarna så de är ju alldeles för tidigt för att känna att det fäster? 
    åh förstår mig inte på allt konstigt i kroppen .. vad tänker ni?! :) 

• Anonym (C)
    Sunrisen skrev 2025-04-15 11:09:21 följande:

Nu är det tredje dagen i rad jag känner som mensvärk som pendlar mellan Att kännas endast Vä sida och sen övergå till hö , dvs båda sidor samtidigt. precis som typ låg mensvärk man har nån dag in vid mens. Vet inte vad det är? :( 

Jag tyckte mensen förra månaden var annorlunda på nåt sätt/mindre; men tog test men det visade ju - då så kan ju inte va att jag skulle va gravid sen förra månaden.. 
    samtidigt hade jag ( misstänkt ) ÄL 11-12 nån av dagarna så de är ju alldeles för tidigt för att känna att det fäster? 
    åh förstår mig inte på allt konstigt i kroppen .. vad tänker ni?! :) 

Jag skulle gissa på att progesteronet spökar med dig ☺️
  • Anonym (22)

5 dagar innan beräknad mens ? åh är så himla glad men nervös samtidig! Håller tummarna för resten 🥰🥰
  • Sunrisen
    Anonym (C) skrev 2025-04-15 11:13:27 följande:
    Jag skulle gissa på att progesteronet spökar med dig ☺️
    Tack för svar :) 
  • Sunrisen

Åååh!!! Håller tummarna 🥹😍🙌🏻 

Anonym (22) skrev 2025-04-15 15:46:11 följande:

5 dagar innan beräknad mens ? åh är så himla glad men nervös samtidig! Håller tummarna för resten 🥰🥰
Svar på tråden När tog det sig för er?