cucyy skrev 2025-04-18 20:03:43 följande:
Håller tummarna för er alla!!
Tror jag fick en nidis nu ikväll? Ljusrosa på pappret när jag torkade mig. Är osäker på när jag hade ägglossning men nästan säker att det inträffade antingen 10/4 eller 11/4, så idag drygt en vecka efter ÄL.
Hoppas iaf att det är en nidis.. Beräknad mens är först nästa vecka så vet inte när man ska testa sig?? Vill inte bli ledsen i onödan om man får negativt men ändå kan man knappt hålla sig.. 😅
Tack & detsamma!! 🥰
jasså? Ja det är ju inte helt omöjligt att de är nidblödning, hmm vet du vilket datum ca? Jag skulle nog testat på BIM-dagen för då ska det ju egentligen visa rätt svar ( vad jag läst iallafall?) Jag själv har testat flera dagar innan de andra månaderna , men just som du säger så har man gjort sig ledsen i onödan flera gånger pga de 🙈
Jag vet inte riktigt heller hur jag ska gå efter min app, jag misstänker ju att jag hade ÄL den 11 eller 12, men ÄL var givetvis slut då så kunde inte testa de dagar.. så de är ju 7-8 dagar Sen då isf.. och enligt appen beräknad mens den 21, men enl appen hade jag också beräknad ÄL den 8/4 så de borde ju ha skjutits upp mensen också då ett par dar.. räknar med runt 24-25 att den kommer.
igår kände jag dock lite illamående när jag vaknade ( det har lurat mig innan, brukar visst få de innan mens ibland ) samt som molvärk/lätt Mensvärk.
något som också hänt nu är att jag på riktigt kissqt på mig 🥹 Igår-natt så vaknade jag av att jag var akut kissnödig från ingenstans och de rann längs benen kunde ej knipa igen.. och nu inatt vaknade jag först vid 02 ungefär och behövde kissa, även Nu vid 06 blev jag akut kissnödig, och ställde mig upp och de bara forsade!! Kunde ej knipa så heller, känner mig äcklig, konstig osv, vet ju att man inte kan hjälpa det, men vaaaad är de som händer?? Fattar att de nog inte är ett tidigt tecken, men man undrar ju, detta händer i princip aldrig mig och nu andra dagen på raken.. det var heller inte bara droppar utan de verkligen forsade ut hela jäkla blåsan 😭