• Anonym (NN)

BF Decemberbebisar 2025

Hej! 

Hittar ingen tråd för oss med BF December? vi får fantastiska julklappar 
    Räknar jag rätt så är mitt BF 3 december där i dagarna! 

V.5 hoppas hoppas hoppas!!! 🙏 

Jag hoppas på fler som ansluter till tråden så vi kan bolla och stötta varandra längs resan! 

• Svar på tråden BF Decemberbebisar 2025
  • valkyrian
    BF lista 🌷
    NN - 2/12
    Valkyrian 6/12 
    Javas 7/12 
    Jasun - 12/12
    Enlite sladdis - 14/12
    AngieF - 19/12
    LinneaK29 - 20/12
  • nov91

Hej allihop! Hoppar in i denna tråden då jag plussade igår. Fortfarande svårt att förstå, men är så glad! Jag är 33 & sambon 30, första barnet ihop och inga sedan innan. Än så länge mår jag bra, lite trötthet och försöker läsa på lite vad som väntar mig haha. Är enligt app v4+1. Första gången jag är gravid någonsin så allt framför mig och sambon kommer vara helt nytt hihi. Och hör och häpna, BF på juldagen. Blir riktig julbebis! 

Skickar stort grattis till alla plus, och hoppas med hela mitt hjärta att det kommer gå bra för samtliga av oss Hjärta

BF lista 🌷
    NN - 2/12
    Valkyrian 6/12 
    Javas 7/12 
    Jasun - 12/12
    Enlite sladdis - 14/12
    AngieF - 19/12
    LinneaK29 - 20/12
    Nov91 - 25/12

• Sladdis25

Hej hej
    En till som hoppar in i denna tråd. Kan inte riktigt förstå det själv ännu. Bf 19 december. Kort om oss. Vi har två barn på 10 och 8 år och vi har alltid velat ha flera barn men trodde inte det skulle bli verklighet på grund av att min man har haft leukemi i två omgångar där han dels fått massa cellgifter och sen också en stamcellstransplantation. I dag är det hans 3årsdag och vi har precis plussat! Vi har försökt länge och varit på besök på ivf klinik för att kolla möjligheterna. Vi är då glada över detta mirakel. Oavsett hur det går vettigt nu att det är möjligt för oss <3

• Anonym (NN)

Grattis till er alla som har plussat och tillkommit i gruppen. Det är superkul!! 🌷 

Jag går in i v 8 idag. Hur mår ni alla? Vart är ni? :) 

• Enlite sladdis

Jag går in i v 7 idag. Men oron äter upp mig totalt. Mitt mående har tagit rejält psykiskt. Känner hur det går ut över vardagen. 

Vecka 7 var veckan då vi fick avbryta allt i januari, är så orolig att det är samma nu att den inte utvecklas som den ska. Har första delmålet att komma till v 8

Har inte jättemycket symtom denna gång, helt galet hur olika det kan vara graviditet för graviditet.  Men räknar ner till ultraljudet om 8 dagar. .

• valkyrian
    Sladdis25 skrev 2025-04-20 07:26:41 följande:

Hej hej
    En till som hoppar in i denna tråd. Kan inte riktigt förstå det själv ännu. Bf 19 december. Kort om oss. Vi har två barn på 10 och 8 år och vi har alltid velat ha flera barn men trodde inte det skulle bli verklighet på grund av att min man har haft leukemi i två omgångar där han dels fått massa cellgifter och sen också en stamcellstransplantation. I dag är det hans 3årsdag och vi har precis plussat! Vi har försökt länge och varit på besök på ivf klinik för att kolla möjligheterna. Vi är då glada över detta mirakel. Oavsett hur det går vettigt nu att det är möjligt för oss <3

wow grattis, vad skönt att det gick! 
  • valkyrian
    Anonym (NN) skrev 2025-04-20 07:36:46 följande:

Grattis till er alla som har plussat och tillkommit i gruppen. Det är superkul!! 🌷 

Jag går in i v 8 idag. Hur mår ni alla? Vart är ni? :) 

Hur går det ihop om jag går in i vecka 8 idag att du med gör det med tanke på olika bf haha? 

7+0 för mig idag <3 jag mår konstant lite illa. Jag är trött och lite hormonig. 

• valkyrian
    Enlite sladdis skrev 2025-04-20 08:20:02 följande:

Jag går in i v 7 idag. Men oron äter upp mig totalt. Mitt mående har tagit rejält psykiskt. Känner hur det går ut över vardagen. 

Vecka 7 var veckan då vi fick avbryta allt i januari, är så orolig att det är samma nu att den inte utvecklas som den ska. Har första delmålet att komma till v 8

Har inte jättemycket symtom denna gång, helt galet hur olika det kan vara graviditet för graviditet.  Men räknar ner till ultraljudet om 8 dagar. .

Hoppas tiden går fort för dig! Vet hur det är att vara konstant orolig. Inte varit lika jobbigt denna graviditet för mig men nog finns det en viss oro som spökar. Men när 3 var jag ett vrak från början till slut. 
  • Enlite sladdis
    valkyrian skrev 2025-04-20 08:31:52 följande:
    Hoppas tiden går fort för dig! Vet hur det är att vara konstant orolig. Inte varit lika jobbigt denna graviditet för mig men nog finns det en viss oro som spökar. Men när 3 var jag ett vrak från början till slut. 
    Ja jag hoppas också det. Är så otroligt tacksam att jag får detta vul av regionen även fast de inte har tidiga egentligen.

Hur mår du i graviditeten?:)
  • Sladdis25

Jag vill gärna gå med i gruppen på Facebook om någon vill skicka en inbjudan :) 

Svar på tråden BF Decemberbebisar 2025