• Anonym (NN)

BF Decemberbebisar 2025

Hej! 

Hittar ingen tråd för oss med BF December? vi får fantastiska julklappar 
    Räknar jag rätt så är mitt BF 3 december där i dagarna! 

V.5 hoppas hoppas hoppas!!! 🙏 

Jag hoppas på fler som ansluter till tråden så vi kan bolla och stötta varandra längs resan! 

• Svar på tråden BF Decemberbebisar 2025
  • Anonym (N)

Är det någon som känner sig sugen på att gå över till Facebook istället och skapa en privat grupp där? :) 

• Enlite sladdis
    Anonym (N) skrev 2025-04-10 20:47:08 följande:

Är det någon som känner sig sugen på att gå över till Facebook istället och skapa en privat grupp där? :) 

Jag hade gärna gjort de men vet inte hur man gör en grupp 
  • LinneaK29

Hej! en till här som precis plussat!! Väldigt tidigt fortfarande (bm -1) men vi är så glada. Detta blir nummer 2 för oss. om jag räknat rätt så har vi bf 20/12 😃

• valkyrian
    Anonym (N) skrev 2025-04-10 20:47:08 följande:

Absolut! med inte super många medlemmar kanske max 10-15? 
  • Anonym (NN)
    LinneaK29 skrev 2025-04-11 07:52:09 följande:

Hej! en till här som precis plussat!! Väldigt tidigt fortfarande (bm -1) men vi är så glada. Detta blir nummer 2 för oss. om jag räknat rätt så har vi bf 20/12 😃

Grattis och super kul! :D välkommen!! 🥰 

En fb grupp tycker jag låter kul men jag vet inte heller hur man gör.  någon får gärna göra en den som kan! 
  • AngieF

Jag ringde gyn igår för inskrivning och fick tid till den  jag hade min första graviditet (MA i v12) redan på onsdag. Så då ska vi boka in ett tidigt ultraljud som de lovade oss efter vårt andra missfall, det borde bli om senast 4v! 

I övrigt började jag få jätteont i mina bröstvårtor igår, det fick jag inte förra graviditeten (MF i v5-6) så hoppas det är ett gott tecken.. Tog ett nytt graviditetstest idag och enligt premoms uträkning verkar strecket ha blivit dubbelt så starkt. Det är dock fortfarande är supersvagt pga är bara på ÄL+12/13 och BIM var beräknat till idag eller imorgon. Men hoppas att det bådar gott även om jag kommer fortsätta testa varannan dag tills jag känner mig lite mer trygg😅

• Anonym (Anonym)

Är väldig tidigt( bara 4 veckor) men fått positivt på många clearblue. Fick missfall i december,därav så orolig. Men tagit 3 billigare test 3 dagar i sträck för att se att det blir starkare men är inte säker att det gör det. Vad tycker ni? ska jag vara orolig? 
  • valkyrian

Skapade en grupp, skriv PM till mig så får ni länk. Den är dold och icke synlig, såpass hög sekretess som det går. 

• Enlite sladdis
    valkyrian skrev 2025-04-11 11:57:10 följande:

Skapade en grupp, skriv PM till mig så får ni länk. Den är dold och icke synlig, såpass hög sekretess som det går. 

Har skrivit privat till dig
Svar på tråden BF Decemberbebisar 2025