Enlite sladdis skrev 2025-04-07 12:10:34 följande:
Jag är också väldigt nervös! Min äldsta har förbjudit mig att skaffa fler barn, så hon lär inte bli glad. Hans ex kommer bli galen då de har en infekterad relation.
Är dessutom provanställd då jag började en ny tjänst i januari🙈
Så jag hoppas kroppen ska palla, inget illamåendet och ingen mage (brukar svälla tidigt) så jag kan dölja det länge🙈
Började också nytt jobb i januari. Att jag ska kunna dölja graviditeten tills jag är fast tvivlar jag på men tänkte väl försöka. Eller så berättar jag efter KUB, jag vill inte vara på en arbetsplats som inte är OK med sina anställdas familjebildning. Men jag trivs väldigt bra och ser en framtid där så håller tummarna. Men jag kommer att vara i v 17 när min anställning går över till fast och ja, jag har med åtminstonde mellan mina två yngsta blivit stor fort. Gymmar mer denna gång dock så kankse lyckas ha så starka magmuskler
Hur min äldsta reagerade med förra? Inte toppen. Hon var rädd att jag inte skulle orka finnas där för henne och var ganska jobbig mot mig under graviditeten (hon var 18 då). När lilla bebis kom smälte hennes hjärta och hon är helt galen i sin lillasyster.
Jag har redan berättat för barnen om denna graviditet och alla tog det bra. Det var skönt och det är skönt att de vet.