BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hoppar in här också. Idag känns allt hopplöst igen. Det går upp och ner.
Hej!
hoppar in i tråden, var för flera år sedan väldigt akriv här då jag fick mina två flickor som idag är 3,5 och snart 6år.
men nu är de dags för en 3a. slutade med p-piller 17 februari och har nu min andra mens sedan dess. Detta blir första försöket till min 3a.
BIM är 12/5.
Äntligen temperaturstegring imorse, så av allt att döma hittills så hade jag äl igår. Jag kände på mig det också med väldigt mycket äggvitesekret två dagar och äl-smärta. Vi prickade verkligen in rätt dagar med babydans denna månad i alla fall, så nu återstår bara väntan. Har bestämt att jag denna cykel kommer invänta bim innan testning, har inte gjort det tidigare cykler men jag blir så oerhört besviken av negativa test så bara att uppehålla sig..
Peak ÄL igår men av olika anledningar så har vi inte fått till det mer än en gång för två dagar sedan. Hoppas att det räcker 🤞😅
Hoppar in här också. Idag känns allt hopplöst igen. Det går upp och ner.
Äntligen temperaturstegring imorse, så av allt att döma hittills så hade jag äl igår. Jag kände på mig det också med väldigt mycket äggvitesekret två dagar och äl-smärta. Vi prickade verkligen in rätt dagar med babydans denna månad i alla fall, så nu återstår bara väntan. Har bestämt att jag denna cykel kommer invänta bim innan testning, har inte gjort det tidigare cykler men jag blir så oerhört besviken av negativa test så bara att uppehålla sig..
Vilken fin känsla jag fick när jag läste denna tråd 🐣❤️ Många som kämpar och längtar, precis som jag.
Hoppar in här. 6:e försök innan förra graviditet, slutade i MF. Detta blir vårt 3:e försöket efter. Får hormonstimulerande för bättre ÄL, börjar imorgon nya kuren och hoppas att denna månad är min månad och många här inne med mig ❤️
Jaa, bra idé!! 🤞🏻Vet du hur lång lutealfas du brukar ha? Jag har haft 10-11 dagar, så ganska ?kort? som jag fattat det..
Hur känns det att det blev ändå trots tanken att avvakta?
Jaa, bra idé!! 🤞🏻Vet du hur lång lutealfas du brukar ha? Jag har haft 10-11 dagar, så ganska ?kort? som jag fattat det..
Hur känns det att det blev ändå trots tanken att avvakta?
Tack ♥️ Det är ändå skönt här inne att man kan läsa om andra som också kämpar. Vi har inte många irl som vet.. Och det är jobbigt.
Troligtvis Äl om någon dag, men vi har inte fått till det. Just idag har vi dessutom varit lite osams. Så lite tufft är det.