• Anonym (Ardna)

BIM Maj 2025

Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj. 
    Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏

• Svar på tråden BIM Maj 2025
  • Annpor

MA. 

Negativt cirka en vecka efter missfallet, blödde 3-4 dgr. 

Hade ägglossning igen 8 veckor efter missfall. 

Anonym (Hoppaspånr1) skrev 2025-05-05 16:25:16 följande:

Ni som fått missfall och MA, men kanske främst ni som behövt göra abort pga det, när fick ni negativa tester igen? Var det efter att ni slutat blöda? Och hur lång tid tog det tills ni fick ägglossning?❤️

• Rumpetrollet
    Anonym (Hoppaspånr1) skrev 2025-05-05 18:37:54 följande:
    Jag tror att jag också hade en ofostrig graviditet, hinnsäcken var tom på ultraljudet men läkaren sa att hon inte kunde svara på när fostret hade dött. Hoppas att det går lika snabbt för mig❤️
    Det hoppas jag med, håller tummarna för det! Har du gjort avbrytandet redan eller väntar du på det? ❤️
  • Anonym (Längtan efter nr 3)

Var båda testerna tagna på morgonen? 🌸

MammaMG skrev 2025-05-05 18:49:11 följande:

Usch jag har sån fruktansvärd ångest. Plussade ju igår, och testade idag också men linjen var inte alls starkare, aningen svagare till och med. Nu är jag livrädd för en till kemisk graviditet. Orkar inte mer...

Borde ju vara glad för att jag har fått positivt graviditetstest, men det känns som att glädjen är väldigt långt borta just nu. Med flera missfall i bagaget vågar man inte hoppas.

Önskar bara av hela mitt hjärta att denna graviditet ska lyckas❤️ och att strecken på testet inte sakta försvinner, som tidigare...

• MammaMG
    Anonym (Längtan efter nr 3) skrev 2025-05-05 19:33:57 följande:

Var båda testerna tagna på morgonen? 🌸

Jo båda testerna var tagna med morgonurin
  • Nanathalie
    MammaMG skrev 2025-05-05 18:49:11 följande:

Usch jag har sån fruktansvärd ångest. Plussade ju igår, och testade idag också men linjen var inte alls starkare, aningen svagare till och med. Nu är jag livrädd för en till kemisk graviditet. Orkar inte mer...

Borde ju vara glad för att jag har fått positivt graviditetstest, men det känns som att glädjen är väldigt långt borta just nu. Med flera missfall i bagaget vågar man inte hoppas.

Önskar bara av hela mitt hjärta att denna graviditet ska lyckas❤️ och att strecken på testet inte sakta försvinner, som tidigare...

Fina fina du. 

Jag plussade ju 2/5 efter mitt sena MA i vecka 11. Idag fick jag negativt gravtest. Så besviken. Jag finns här ❤️ Skiter det sig så går vi igenom det tillsammans. Kram.
  • Nanathalie

Hej tjejer.

Idag fick jag ett negativt graviditetstest. Det var positivt 2/5. Alltså en kemisk och 2 missfall på raken. Känns helt åt helvete men försöker hålla huvudet över ytan. Hoppar in i majtråden och försöker lägga fokuset på ett nytt försök. 

Kram till er alla.

• Anonym (Längtan efter nr 3)

Skickar massa styrkekramar! ❤️?????

Nanathalie skrev 2025-05-05 19:41:05 följande:

Hej tjejer.

Idag fick jag ett negativt graviditetstest. Det var positivt 2/5. Alltså en kemisk och 2 missfall på raken. Känns helt åt helvete men försöker hålla huvudet över ytan. Hoppar in i majtråden och försöker lägga fokuset på ett nytt försök. 

Kram till er alla.

• Anonym (Hoppaspånr1)
    Nanathalie skrev 2025-05-05 19:41:05 följande:

Hej tjejer.

Kram till er alla.

Beklagar❤️ Jag hoppas att vi alla får våra regnbågar snart❤️🌈
  • Anonym (Hoppaspånr1)
    Annpor skrev 2025-05-05 19:18:21 följande:

MA. 

Negativt cirka en vecka efter missfallet, blödde 3-4 dgr. 

Hade ägglossning igen 8 veckor efter missfall. 

Tack för svar❤️ 
  • Anonym (Hoppaspånr1)
    Rumpetrollet skrev 2025-05-05 19:30:35 följande:
    Det hoppas jag med, håller tummarna för det! Har du gjort avbrytandet redan eller väntar du på det? ❤️
    Ja jag gjorde det i fredags men började blöda lite redan i onsdags❤️
Svar på tråden BIM Maj 2025