BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Det var bara spotting i slutet, så i slutet av dagarna med spotting kom ägglossning. Jag fick skrapa lite vid återbesök, antagligen därför det blödde lite längre. Det är ju fortfarande tidigt och litet i v12 så egentligen inte så mycket som ska ut.
Jag var så knäckt efter vårt, men nu i efterhand känns allt som meningen. Hade den graviditeten gått vägen så hade vi inte fått vår son, så känns som allt blev precis som det var meningen. Det kommer det även vara för er när ni får er regnbåge 🌈🙏
Jag hoppas att det blir så, även om det är svårt att tänka så nu i sorgen. Man undrar ju vem det var som skulle ha kommit till oss. Men som min moster som varit med om samma sa ?själar dör inte, de kommer tillbaka i en ny kropp?❤️ Hade du några tecken på att det fanns rester kvar? Alla jag pratat med har sagt att smärtan slutade när allt var ute men jag har haft mild smärta enda sen värkarna slutade i fredags. Och det kommer fortfarande slem men inga klumpar. Vet inte vad som är normalt och inte
Det var bara spotting i slutet, så i slutet av dagarna med spotting kom ägglossning. Jag fick skrapa lite vid återbesök, antagligen därför det blödde lite längre. Det är ju fortfarande tidigt och litet i v12 så egentligen inte så mycket som ska ut.
Jag var så knäckt efter vårt, men nu i efterhand känns allt som meningen. Hade den graviditeten gått vägen så hade vi inte fått vår son, så känns som allt blev precis som det var meningen. Det kommer det även vara för er när ni får er regnbåge 🌈🙏
Hej tjejer.
Idag fick jag ett negativt graviditetstest. Det var positivt 2/5. Alltså en kemisk och 2 missfall på raken. Känns helt åt helvete men försöker hålla huvudet över ytan. Hoppar in i majtråden och försöker lägga fokuset på ett nytt försök.
Kram till er alla.
Tycker det är så upplyftande att kunna se alla plus i listan 😍❤️🙏🏻!!
Idag var jag på min undesökning för att kontrollera min kvarvarande äggledare ( vänster ). Det positiva var att det var passage, HURRA 😊!! Läkaren förklarade att det också verkade vara passage på höger fast de opererat bort vilket innebär att det finns en minimal risk att framtida graviditet även kan fastna där igen, har ni andra med erfarenhet av X varit med om det?
Jag hade också en hjärtformad livmoder ( 6.9mm ) vilket efter lite googling inte verkar så positivt alls 🥺 men han sa att om det är mindre än 10mm ska det inte påverka fertiliteten. någon som vet? Smärtmässigt var det helt ok, kändes såklart men inte jätteont.
Hoppas på många fler plus här i gruppen nu, min ÄL är beräknad till fredag 9/5 och läkaren såg den kommer från min vänster igen så dags att börja jobba på här hemma 😅
yay så kul att höra 😍🥰
Va udda med passage på den sidan där det är borttaget 🤔
Så bra att det var mindre än 10 iallafall! 🙏🏼
Hoppas det kommer vara på samma smärtnivå för mig imorgon. Fortfarande stressad över att jag kanske har ett X, för idag rasade magen helt oväntat och sedan haft som nypande känslor kring magen och det hade jag sist med 😫
ÄL snart ju 😍
Jag hoppas att det blir så, även om det är svårt att tänka så nu i sorgen. Man undrar ju vem det var som skulle ha kommit till oss. Men som min moster som varit med om samma sa ?själar dör inte, de kommer tillbaka i en ny kropp?❤️ Hade du några tecken på att det fanns rester kvar? Alla jag pratat med har sagt att smärtan slutade när allt var ute men jag har haft mild smärta enda sen värkarna slutade i fredags. Och det kommer fortfarande slem men inga klumpar. Vet inte vad som är normalt och inte
Jag tror det för er liksom för oss så kommer ett nytt liv radera smärtan av förlusten ❤️ Det är skitsvårt att tänka rationellt eller positivt så tätt inpå. Men det blir alltid som det är meningen att bli 🙏
Missfall är ändå ett sätt att skydda oss från att bära foster som aldrig kommer kunna utvecklas hela vägen. Men visst önskar man att man inte skulle blivit gravid från början istället för att bli lurad.
Kommer inte ihåg några tecken eller hur blödningen var exakt, det är tre år sen det hände oss nu
yay så kul att höra 😍🥰
Va udda med passage på den sidan där det är borttaget 🤔
Så bra att det var mindre än 10 iallafall! 🙏🏼
Hoppas det kommer vara på samma smärtnivå för mig imorgon. Fortfarande stressad över att jag kanske har ett X, för idag rasade magen helt oväntat och sedan haft som nypande känslor kring magen och det hade jag sist med 😫
ÄL snart ju 😍
Håller tummarna för dig imorgon 🤗🥰
och jobbigt att den känslan är kvar 😞 Men du har inte fått positivt gravtest ännu? Skulle det vara något så kanske det spolas bort imorgon. Och skönt att få träffa en läkare imorgon iaf och få bolla lite 🤗💚
Jag hoppar in här. Har bim om en vecka. Jag har korta menscykler, mellan 23-26 dagar. Min senaste mens började 17 april, jag hade äggviteflytningar 27 april och i lördags skymtade jag en svag svag svag linje på ett test. Tog ett test i eftermiddags som visade det här inom 10 minuter. Vet inte om jag vågar hoppas på att det är ett plus ännu dock 🙈 strecket syns mer i verkligheten 🙈

1/5 - Rumpetrollet, 2a barnet, 13:e försöket efter 2 MA (➕)
Jag tror det för er liksom för oss så kommer ett nytt liv radera smärtan av förlusten ❤️ Det är skitsvårt att tänka rationellt eller positivt så tätt inpå. Men det blir alltid som det är meningen att bli 🙏
Missfall är ändå ett sätt att skydda oss från att bära foster som aldrig kommer kunna utvecklas hela vägen. Men visst önskar man att man inte skulle blivit gravid från början istället för att bli lurad.
Kommer inte ihåg några tecken eller hur blödningen var exakt, det är tre år sen det hände oss nu