BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Håller tummarna för dig imorgon 🤗🥰
och jobbigt att den känslan är kvar 😞 Men du har inte fått positivt gravtest ännu? Skulle det vara något så kanske det spolas bort imorgon. Och skönt att få träffa en läkare imorgon iaf och få bolla lite 🤗💚
Tack 🥰♥️
inte än men plussade 10 dagar efter mensen första dag sist, därav stressen 😫 är på dag 7 nu.
Ja förhoppningsvis kanske hon kan se något idag 🙏🏼
Så frustrerande, mensen skulle ju kommit igår och jag testade negativt. Jag känner i kroppen som att mensen är på väg så jag har ju inte tagit fullständigt fel. Men nu går jag ju och får en förhoppning om att det är symtom på en graviditet istället. Mensen kommer säkert senare idag men annars blir det nytt test imorgon.
11 dpo idag och testet lika svagt idag också😭 en super svag linje på "testa tidigt"-test. Får väl nog räkna med en kemisk graviditet denna gång också💔 är så arg, besviken och ledsen, varför ska det aldrig gå vägen!?💔😭

11 dpo idag och testet lika svagt idag också😭 en super svag linje på "testa tidigt"-test. Får väl nog räkna med en kemisk graviditet denna gång också💔 är så arg, besviken och ledsen, varför ska det aldrig gå vägen!?💔😭
Tack 🥰♥️
inte än men plussade 10 dagar efter mensen första dag sist, därav stressen 😫 är på dag 7 nu.
Ja förhoppningsvis kanske hon kan se något idag 🙏🏼
Första cykeldagen utan mens idag! Känt att det typ ?drar? i ena äggstocken hela dagen, typ äl-smärta som jag haft innan men tycker det känns som en konstig dag att få det på cd7. Lite väl tidigt att få ägglossning nu eller?? Har tidigare haft äl cd15-17. Kommer inte köra lh-tester den här månaden heller utan kör på varannan dag babydans och tempar för att bekräfta när äl varit. Nu kör vi försök nummer 9! 🤞🏻🙏🏻
Styrkekramar till er som fått tråkiga nyheter det senaste 
Idag bekräftade Natural cycles min ägglossning till 4/5 vilket är 2 dagar senare än vad jag brukar ha så uppdaterar BIM-listan.
Så frustrerande, mensen skulle ju kommit igår och jag testade negativt. Jag känner i kroppen som att mensen är på väg så jag har ju inte tagit fullständigt fel. Men nu går jag ju och får en förhoppning om att det är symtom på en graviditet istället. Mensen kommer säkert senare idag men annars blir det nytt test imorgon.