BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Har ni förresten märkt någon skillnad på resultat mellan olika märken? Tänker ifall man bör testa ett annat märke ifall jag fortfarande inte fått mens om några dagar. Testat med RFSU nu.
Det är verkligen så drygt att det är så trögt att komma framåt. Tom min vårdcentral läkare sa att det är konstigt att det inte finns fler tillgängliga läkare för fertilitet/gyn. Vi har redan ett barn så vi går privat nu, men det är svårt att få tider där också.
Hoppas er utredning ändå går fortare än fyra månader eller att ni som oss fick ett plus under tiden vi väntade på att starta ivf. Det kan hända även när man fått negativa tester länge 🙏❤️
Igår fick jag blinkande gubbe på CB advanced ÄL test, rfsu LH sticka helt blank. Idag är gubben på CB advanced fast och rfsu LH stickan positiv 😍🙏🏻
Hur snabbt efter positiva tester brukar ägget släppa enligt er? Förra månaden fock lag fast gubbe en torsdag morgon men enligt 14 dagars beräkning vak från mensen skulle ägget då inte släppt förens 4 dagar senare den cykeln 🙄?
Vi har haft vuxenstund nu 3 dagar i rad så hoppas att min sambo orkar och vill minst 3 dagar i rad till 🙈😅
Äl+18 (BIM+4) idag och jag analyserar stegringen på graviditetstesterna som en galning. Bilderna nedan är från äl+10 (BIM-4), äl+12 (BIM-2), äl+14 (BIM), äl+16 (BIM+2) och idag (äl+18, BIM+4).
Äl+18 (BIM+4) idag och jag analyserar stegringen på graviditetstesterna som en galning. Bilderna nedan är från äl+10 (BIM-4), äl+12 (BIM-2), äl+14 (BIM), äl+16 (BIM+2) och idag (äl+18, BIM+4).