BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Ser ju jätte bra ut. jag hade inte varit orolig ❤️

Ser ju jätte bra ut. jag hade inte varit orolig ❤️
Hej,
Har läst men inte varit aktiv vi försöker få ett syskon till sonen har har försökt i ett år nu.
känns som det är omöjligt jag är på ÄL+9-10 idag
så sugen på att testa men vill inte slösa test så tänkte att jag tar ett ägglossningstest istället för testandes skull 😅och fick ett litet utslag på det!
har hört att man kanske kan få utslag på det när man är gravid vet att det absolut inte är något att lita på men någon som har erfarenhet av det? 🙈
5dpo idag & alltså det kliar i fingrarna, vill så gärna veta om det tog sig. Har alldeles för mycket kontroll behov, så de stressar sönder mig att man aldrig vet med kroppen
Hade positivt ägglossningstest i lördags och vi mös onsdag, lördag & söndag så jag håller alla tummar & tår att de går vägen
Med första tog det 2 försök & med andra tog det 3 försök. Vi är på försök numer 2 nu & jag har nog aldrig haft så starka streck på ÄL test de tidigare graviditeterna så man hoppas ju lite extra nu 😅
Igår fick jag blinkande gubbe på CB advanced ÄL test, rfsu LH sticka helt blank. Idag är gubben på CB advanced fast och rfsu LH stickan positiv 😍🙏🏻
Hur snabbt efter positiva tester brukar ägget släppa enligt er? Förra månaden fock lag fast gubbe en torsdag morgon men enligt 14 dagars beräkning vak från mensen skulle ägget då inte släppt förens 4 dagar senare den cykeln 🙄?
Vi har haft vuxenstund nu 3 dagar i rad så hoppas att min sambo orkar och vill minst 3 dagar i rad till 🙈😅
5dpo idag & alltså det kliar i fingrarna, vill så gärna veta om det tog sig. Har alldeles för mycket kontroll behov, så de stressar sönder mig att man aldrig vet med kroppen
Hade positivt ägglossningstest i lördags och vi mös onsdag, lördag & söndag så jag håller alla tummar & tår att de går vägen
Med första tog det 2 försök & med andra tog det 3 försök. Vi är på försök numer 2 nu & jag har nog aldrig haft så starka streck på ÄL test de tidigare graviditeterna så man hoppas ju lite extra nu 😅
Låter som bra timing 😍 håller tummarna !
Jag har också hört 12-36 alt 48 😅? Jag har faktiskt aldrig tempat, kanske är något jag borde börja med. vad har du för termometer? Jag fick se på undersökningen i måndags att det var en äggblåsa på nästan 17mm så då borde den förhoppningsvis mogna och släppa hoppas jag 🙏🏻☺️. Sen är det bara evighetsväntan igen 🤣?
Hej,
Har läst men inte varit aktiv vi försöker få ett syskon till sonen har har försökt i ett år nu.
så sugen på att testa men vill inte slösa test så tänkte att jag tar ett ägglossningstest istället för testandes skull 😅och fick ett litet utslag på det!
har hört att man kanske kan få utslag på det när man är gravid vet att det absolut inte är något att lita på men någon som har erfarenhet av det? 🙈
Jag har också hört att man kan få utslag på LH stickor 🙂! Har tyvärr inget tips på hur man håller sig från att testa mer än att försöka ockupera tankarna med annat 🙈?
Hej,
Hej,