• Anonym (Ardna)

BIM Maj 2025

Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj. 
    Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏

• Svar på tråden BIM Maj 2025
  • Elisand

Grattis alla som fått plus, vad kul <3

Själv vaknade jag med förhöjd temp precis som vid äl. Jag hade ju äl-smärta här om dagen, men inte märkt av några tydliga flytningar så känns lite märkligt. Och blir ledsen om det verkligen var äl nu för vi hann inte mysa igår. Blev en snabbis imorse i alla fall men känns som det blev lite osäkert. Men det kan ju vara tillfälligt hög temp idag också eftersom det var första dagen av höjning så återstår att se hur tempen är kommande dagar. Aldrig haft såhär tidig äl iaf (på cd8 isf).

• Anonym (Hoppaspånr3)

Åh så kul och läsa att ni flera har plussat idag, stort grattis 🥰 

• Anonym (Längtan efter nr 3)

är det någon i gruppen som kan dela med sig av sin stegring (hur starkt det varit när den börjar blinka/ fast smily) med CB advance ägglossningstest?

• jjkkll2
    Anonym (Längtan efter nr 3) skrev 2025-05-09 13:53:36 följande:

är det någon i gruppen som kan dela med sig av sin stegring (hur starkt det varit när den börjar blinka/ fast smily) med CB advance ägglossningstest?

Har bara vanliga cb digital från ägglossningen med dottern. Dock blandat med vanliga stickor också så kanske inte intressant? 
  • Sarasi
    Anonym (Enlitentill) skrev 2025-05-09 10:22:32 följande:
    Min mens har heller inte kommit än, suck...
    Men tror den kommer idag, har lite mörkare flytningar.
    Jag hoppas iaf den kommer idag, för jag är helt övertygad om att jag inte är gravid iaf. 
    Jag har haft precis samma symtom i typ en vecka nu. Får lite känning i magen ibland så jag tror mensen ska komma men den dyker inte upp. Börjar snart oroa mig för utomkveds eftersom det inte verkar bli någon hcg-stegeing. 
  • Sarasi

Vet förresten inte om man ska skriva ?hoppas mensen kommer? för man kan ju ändå ha tur. Läst om flera som plussat först kring BIM +7 efter flera negativa och fullgjort graviditeter, så helt hopplöst känns det inte ännu för mig. Men om det inte ska bli något så hoppas jag ju den drar igång nu. Har köpt testa tidigt nu ifall mensen fortsätter utebli för att se om det är något som snappas upp i varje fall. 

• Anonym (Längtan efter nr 3)

jo absolut 😊

jjkkll2 skrev 2025-05-09 14:10:24 följande:
    Har bara vanliga cb digital från ägglossningen med dottern. Dock blandat med vanliga stickor också så kanske inte intressant? 
  • Valentines

Kul att se era plus! Min temperatur har tyvärr gått ner de två senaste dagarna och har även spottings så nu är det nog bara tyvärr att invänta mensen som brukar komma nu DPO 10/11. 

• Anonym (Enlitentill)
    Sarasi skrev 2025-05-09 14:56:23 följande:

Vet förresten inte om man ska skriva ?hoppas mensen kommer? för man kan ju ändå ha tur. Läst om flera som plussat först kring BIM +7 efter flera negativa och fullgjort graviditeter, så helt hopplöst känns det inte ännu för mig. Men om det inte ska bli något så hoppas jag ju den drar igång nu. Har köpt testa tidigt nu ifall mensen fortsätter utebli för att se om det är något som snappas upp i varje fall. 

Hoppas verkligen det blir ett plus för dig🙏 jag mig också med det känns helt hopplöst att det skulle vara en graviditet, men det är så konstigt att mensen inte kommer. Idag när jag var ute och gick efter maten kändes det nästan som jag skulle spy och då tändes ett litet litet hopp 😅 kanske ska ta ett test imorgon igen även om jag inte hade tänkt å ta fler...
  • Anonym (.)
    Anonym (Längtan efter nr 3) skrev 2025-05-09 13:53:36 följande:

Jag kan, roligt att du eftersöker det då jag sparade mina denna omgången för första gången för jag var nyfiken själv 😂 

men info om mina: detta är en test omgång efter mitt missfall för en månad sen. Om det påverkar något har jag ingen aning om. har använt CB advance tre omgångar tidigare, börjat testa på samma CD varje månad och VARJE omgång fått: två dagar rund ring, två dagar blinkande och sedan fast. 

Denna gången efter missfall: två dagar rund ring, sex dagar blinkande och till slut fast smiley igår. testerna börjar uppifrån och går nedåt, alltså längst upp rund ring, längst ned fast smiley. testat en gång om dagen på morgonen. 

Svar på tråden BIM Maj 2025