BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Grattis alla som fått plus, vad kul <3
Själv vaknade jag med förhöjd temp precis som vid äl. Jag hade ju äl-smärta här om dagen, men inte märkt av några tydliga flytningar så känns lite märkligt. Och blir ledsen om det verkligen var äl nu för vi hann inte mysa igår. Blev en snabbis imorse i alla fall men känns som det blev lite osäkert. Men det kan ju vara tillfälligt hög temp idag också eftersom det var första dagen av höjning så återstår att se hur tempen är kommande dagar. Aldrig haft såhär tidig äl iaf (på cd8 isf).

Åh så kul och läsa att ni flera har plussat idag, stort grattis 🥰
är det någon i gruppen som kan dela med sig av sin stegring (hur starkt det varit när den börjar blinka/ fast smily) med CB advance ägglossningstest?
är det någon i gruppen som kan dela med sig av sin stegring (hur starkt det varit när den börjar blinka/ fast smily) med CB advance ägglossningstest?
Vet förresten inte om man ska skriva ?hoppas mensen kommer? för man kan ju ändå ha tur. Läst om flera som plussat först kring BIM +7 efter flera negativa och fullgjort graviditeter, så helt hopplöst känns det inte ännu för mig. Men om det inte ska bli något så hoppas jag ju den drar igång nu. Har köpt testa tidigt nu ifall mensen fortsätter utebli för att se om det är något som snappas upp i varje fall.
jo absolut 😊
Kul att se era plus! Min temperatur har tyvärr gått ner de två senaste dagarna och har även spottings så nu är det nog bara tyvärr att invänta mensen som brukar komma nu DPO 10/11.
Vet förresten inte om man ska skriva ?hoppas mensen kommer? för man kan ju ändå ha tur. Läst om flera som plussat först kring BIM +7 efter flera negativa och fullgjort graviditeter, så helt hopplöst känns det inte ännu för mig. Men om det inte ska bli något så hoppas jag ju den drar igång nu. Har köpt testa tidigt nu ifall mensen fortsätter utebli för att se om det är något som snappas upp i varje fall.

Jag kan, roligt att du eftersöker det då jag sparade mina denna omgången för första gången för jag var nyfiken själv 😂
men info om mina: detta är en test omgång efter mitt missfall för en månad sen. Om det påverkar något har jag ingen aning om. har använt CB advance tre omgångar tidigare, börjat testa på samma CD varje månad och VARJE omgång fått: två dagar rund ring, två dagar blinkande och sedan fast.
Denna gången efter missfall: två dagar rund ring, sex dagar blinkande och till slut fast smiley igår. testerna börjar uppifrån och går nedåt, alltså längst upp rund ring, längst ned fast smiley. testat en gång om dagen på morgonen.