BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Tack så mycket, kul och se någon där det har gått från blankt till fast. Så hoppas iaf på en blinkande snart. Ska testa varje morgon fram tills det blir blinkande och sedan fast.

Jag kan, roligt att du eftersöker det då jag sparade mina denna omgången för första gången för jag var nyfiken själv 😂
men info om mina: detta är en test omgång efter mitt missfall för en månad sen. Om det påverkar något har jag ingen aning om. har använt CB advance tre omgångar tidigare, börjat testa på samma CD varje månad och VARJE omgång fått: två dagar rund ring, två dagar blinkande och sedan fast.
Denna gången efter missfall: två dagar rund ring, sex dagar blinkande och till slut fast smiley igår. testerna börjar uppifrån och går nedåt, alltså längst upp rund ring, längst ned fast smiley. testat en gång om dagen på morgonen.
Äl +10 idag och negativt testa tidigt. Brösten ömmar som precis innan mens, räknar mig själv som ute och väntar in mensen återigen.
Vet inte hur länge till man orkar kämpa på nu, att inte bli gravid igen efter förlust tar så mycket på psyket. Det påminner bara om barnet vi förlorade som vilar på kyrkogården och allt blir så väldigt påtagligt igen.
Tror att jag hoppar av här nu ett tag fram över.
Varmt lycka till er andra. ????
5 dpo idag. Är det för tidigt att känna symtom? Vad är era erfarenheter ni som tidigare blivit gravida/är gravida?
Min temp sköt i höjden idag (ökade med 0,27 grader från igår) och mina bröst är väldigt ömma samt svullna vilket de inte har varit de senaste cyklerna under lutealfasen. Som alltid vill man ju analysera alla möjliga symtom men detta är faktiskt något jag inte upplevt tidigare cykler från att jag tog ut min spiral. Hade varit kul att höra om ni har några erfarenheter av tidiga symtom att dela med er av.
Stort grattis till er som plussat idag!! <3
5 dpo idag. Är det för tidigt att känna symtom? Vad är era erfarenheter ni som tidigare blivit gravida/är gravida?
Min temp sköt i höjden idag (ökade med 0,27 grader från igår) och mina bröst är väldigt ömma samt svullna vilket de inte har varit de senaste cyklerna under lutealfasen. Som alltid vill man ju analysera alla möjliga symtom men detta är faktiskt något jag inte upplevt tidigare cykler från att jag tog ut min spiral. Hade varit kul att höra om ni har några erfarenheter av tidiga symtom att dela med er av.
tar bort mig från BIM listan 😢
Ännu en dag med negativt ÄL test. Känner att kroppen jobbar som sist då det stålar och drar men den får inte ens till en blinkande smiley utan bara en tom ring så kommer tilllbaka när jag hittat min ägglossning och kan börja försöka på en liten.
trodde verkligen på en blinkande smiley igår efter hur jag känt och mått. slag under bältet idag? igen
Önskar alla som väntar på BIM lycka till 🌸
BIM LISTA MAJ
Rumpetrollet, 2a barnet, 13:e försöket efter 2 MA (➕)
2/5 - Monki19, 1a barnet. (-)
2/5 - Elisand, 1a barnet, 8:e försöket (-)
2/5 - Lovve123 2a barnet, 1a försöket (-)
3/5 - Lily96, 1a barnet (-)
4/5 - Joss4n94, 1a barnet
4/5 - Anonym4848, 2a barnet, 8e försöket efter MA
4/5 - Anonym (Hoppaspåbebisnr3), 3:e barnet, 1:a cykel efter preventivmedel ➕
5/5 - 7barnsmamman87, 4e barnet, (första gemensamma) 18:e försöket
5/5 - Sarasi, 1a barnet
5/5 - cccarolinne, 1a barnet, 4e försöket (➕)
5/5 enlitentill, 4:e barnet, 1a försöket
5/5 - MammaMG, 2a barnet, (2 mf) 6:e försöket ➕
6/5 - konstmamma, 2a barnet, 6e försöket ➕
6/5 - Bebispandan, 1 barnet, 7:e försöket (-)
8/5 - Annpor. 2a barnet, 5e försöket
9/5 - Valentines. 1a barnet, 3:e försöket
9/5 - elliibellii, 1a barnet, 10e försöket
9/5 - Nanathalie, Försök till sladdis (barn på 8 och 12 sedan tidigare), slutat räkna försök då vi försökt över 1 år, med 1 MA i v.11. Dock tredje försöket sedan MA:t i februari.
10/5 - Kiwiii, 2a barnet, 1a försöket
10/5 - mitu93, 1a barnet, 16e försöket
11/5 - Rhea, 1a barnet, 5e försöket
12/5 - Ardna, 2a barnet, 2a försöket
12/5 - Dunderar, 1a barnet 3dje försöket
12/5 - jjkkll2, 3:e barnet, 4:e försöket efter MA
12/5 - summerstriker, 3:e barnet 1 försöket
12/5 - Hokuspokusan 3:e barnet, 8:e försöket
12/5 - blommanc 3:e barnet, 5:e försöket (➕?)
14/5 - Ella92, 1:a barnet, 3:e försöket efter MF
15/5 - Vallmo93, 1a barnet, 1a försök efter X
15/5 - Zozoi, 2a barnet, 18:e försöket
16/5 - Lisisfisis, 1:a barnet, 4:e försöket
16/5 - Lorem 1:a barnet, 5:e försöket sedan MA
16/5 - Hoppaspånr3, 3dje barnet, 5e försöket
17/5 - Lillrömpa 3:e barnet, 2 försöket
20/5 - Bellis9207 1a barnet, 2:e försöket
22/5 - mothertotwo
22/5 - Önskan97, 1:a barnet, 7:e försöket
23/5 - Tredje 3:e barnet, (två MA, kemisk)
23/5 - surrkusen1, 3 barnet, första försöket
24/5 - syren93, 2a barnet, 5:e försöket (3 missfall)
25/5 - Juniverse, 1a barnet 6e försöket ( 1 utomkveds ) 26/5 - Siripiri, 1:a barnet, 6e försöket, (2 kem, 1mf v6 & ett X i dec)
27/5 - Elisand, 1:a barnet, 9e försöket
30/5 Lovve123 2a barnet, 2a försöket
30/5 Hoppaspåtur. 6e barnet (11 graviditeter I bagaget, 3 MA varav 1 nu i januari, 1 utomkvedeshavandeskap, 2 "vanliga " missfall + 2 kemiska som jag inte vet om det räknas som grav)
Vet ej - Hoppaspånr1. 1a barnet, första försöket efter MA
31/5 - Monki19, 1a barnet. Försökt sedan juli 2024.
31/5 - Lily96, 1:a barnet, 6:e försöket (tror jag)