Rosen3 skrev 2025-06-27 06:07:50 följande:
Grattis! Tack för peppen! Hoppas såklart att det är något. Förra gången ökade när jag fick ett av missfallen så ökade det tillslut men det var väldigt ojämn ökning.
Har du några symtom än? Och när började dem? :)
Tack! ❤️ hade också ett missfall månaden innan jag blev gravid, det satte en del oro i mig med. Svårt att inte bli orolig när man vart med om det tidigare!
ja mina symptom började några dagar efter BIM. Trötthet som inte går att sova bort och som fortfarande sitter i, behöver ta en nap mitt på dagen ibland trots att jag snittar 12 timmar sömn per natt nu. Har haft semester i tre veckor så har kunnat sova på 😂 började känna ömma bröst tidigt, ont i huvudet varje dag sen BIM typ. Typ som spänningshuvudvärk. Nu på senare veckor är jag torr i munnen, täpt i näsan, ömma nipples och bröst fortfarande. Hade växtvärk i benen nån dag i v6 som jag läste beror på att blodkärlen vidgas. Något jag märkte tidigt också var min sjukliga irritation på allt 😂 har sluppit illamåendet så det är jag tacksam över! Är alltid hungrig men aldrig sugen på nått.. ja listan kan göras lång haha
hoppas du har ditt guldägg nu & att allt kommer gå bra för dig! 🌷