Rosen3 skrev 2025-06-29 21:20:48 följande:
Ja, lätt att få panik när inte testet visar inom sin tid. Men testen kan ju variera enormt så tror det är ganska lugnt. Missfall kan ju tyvärr bli ändå :( Men håller tummarna att det går bra för oss alla! Har du några symtom än? Är lite orolig för jag har bara ömma bröst (som tidigare när jag fått missfall). Vet ju att det är normalt men hade typ önskat att jag känt av lite illamående så jag kunde vara lite mer trygg.
Jaa, jag fick +3 tidigt förra graviditeten men den gick ju åt skogen så 🙄 Absolut att man får ta testandet med en nypa salt. Jag tycker mest det känns skönt att fått de att testerna stegrar varje vecka som dom ska. Nu släpper jag det. Det blir som det blir, utanför min kontroll.
Jag har ju typ inga symtom alls, så det är som svårt att ens förstå att jag är gravid när jag mår precis som vanligt 😆 Lite därför jag vill dubbelkolla hela tiden men som sagt nu ger jag mig 😅
Jag har aldrig haft symtom någon av mina graviditeter förutom trötthet och ibland ömma bröst. Jo, jag brukar drömma massor och helknasigt.
Nu känner jag mig lite tröttare på eftermiddagarna. Somnar lätt på soffan. Upplever att jag blir hungrig snabbt och behöver äta lite oftare, men jag mår inte illa, mer att det verkligen kurrar i magen och känner mig hungrig. Får blodtrycksfall nästan varje gång jag reser mig och det hade jag sist jag var gravid också. Och drömmer helknasigt varje natt 😂
Men annars mår jag precis som vanligt. Då det varit så alla mina graviditeter så oroar jag mig inte så mkt över det, mer att det är svårt att lita på att det verkligen är en liten ärta som växer i magen 😆 Har blivit så förvånad varje gång det visat sig slå ett hjärta i magen 💕
Dina symtom kan ju komma snart. Så tidigt än, eller så är du skonad från jobbiga symtom denna gång 😊 Är ju helt normalt att må som vanligt också.