Anonym (Enlitentill) skrev 2025-06-28 08:54:29 följande:
Precis så kände jag också. Jag kände mig så ångestfylld. Sov superdåligt, stressad mm.. Är i v 6+3 idag och sover mkt bättre nu i jämförelse och allt har lugnat ner sig. Men nu mår jag istället superilla och spyr istället 😕
Men det är mkt som händer i kroppen ❤️
Anonym (Ardna) skrev 2025-06-28 09:03:42 följande:
Var precis som dig första dagarna både denna gången och förra gången. Sov ingenting, hela nätterna var ett kämpande att varva ned och somna och vaknade ofta. Men tror delvis det är att man inte landat i det och att det är så ovisst hur det kommer gå. Nu är jag 6+3 och sover bättre och vilopulsen har sjunkit ner en aning också ❤️
Men nu extremt trött dygnet runt 💤
nov91 skrev 2025-06-28 09:23:23 följande:
Jodå, så var det för mig med! Efter jag hade plussat så hade jag lite svårt att somna och vaknade varje morgon typ 04?? Helt pigg kunde inte somna om. Tog typ nån vecka innan jag började sova som en gris istället, sover nu typ 12 timmar per natt och är fortfarande så trött på dagarna att jag behöver vila 😂 är i v 10 nu och har fått se ett litet hjärta slå ☺️
Åh va ^ skönt ^ att jag inte är ensam ♥️♥️ får jag bara vänta in tröttheten och ett eventuellt illamående 😄♥️ är ju fortfarande väldigt tidigt! Mina Apotea-stickor tog slut igår med så kommer inte kunna testa på hela helgen 😩 men kanske är bra, så hinner det kanske dubblas mer.
Anonym (Hoppaspåtur) skrev 2025-06-28 07:39:20 följande:
Tror att vissa drabbas av "pregnancy insomnia " .. men om du ständigt känner "stress" så hade jag försökt typ yoga och bara komma ner i varv emellanåt för att ta bort stressen 💕
Känns lite så förutom att jag inte har svårt att somna , men har inga problem att sitta uppe ♥️ tog faktiskt ledig tors-fre så har tagit det väldigt lugnt. Legat och läst ute i solen, chillat hemma och körde ett pass på gymmet igår men stretchade mycket och fokuserade på andningen ☺️