klyban skrev 2025-05-10 12:44:33 följande:
Dom som tog bilderna hade ingen skyddsutrustning alls 
Men och andra sidan så var de knappt nära mig i själva CT, och sen satt en bit bort.
Men jag bara antar du spelade dum och när du inte förstår radioaktivitet.
Och där jag inte fick sova i samma rum dag ett, hålla sig borta från barn och gravida ett tag.
Radioaktiv CT, så är det radioaktiva själva kontrastmedlet, och för det ska lysa upp i kroppen och ge kontrast i organ.
Det enda du gör är prata om annan kontrast 
För står att du flyr, för vad hände igen, jag hade rätt som vanligt.
Och alla dina fel du försöker låtsas om du inte har gjort, inte ens du tror på den och du inser att du har alldeles för ofta fel pga du inte vet så mycket om saker.
EpicF skrev 2025-05-09 23:53:44 följande:
Menar du att man blir förstoppad vattkoppor? Eller av covid-19?
Det berättar att du inte vet vad du pratar om, och uppenbarligen pga dina fel du ger.
Och den CT jag hade efter man rensade magen med tablett och klyx, den är mycket ovanlig, så ovanlig att de hade aggregatet för skanningen i ett rum jämte och togs bara fram vid behov, sen rullades den tillbaka igen.
Men dina kunskaper är det vi pratar om hur COVID-19 enligt dig är MYCKET mer smittsamt än vattkoppor, och detta fast vattkoppor har ett R0-tal som är mot x10 högre.
Det summerar upp dina kunskaper perfekt 
Nej, de brukar inte ha skyddsutrustning eftersom de befinner sig på behörigt avstånd.
Däremot ha de som ger det radioaktiva läkemedel på sig skydd.
Ja, att man ska hålla sig borta från andra en tid efter är också normalt efter att man fått radioaktivt läkemedel.
Nej, återigen nej. Kontrastmedlet är
inte radioaktivt vid radioaktiv ct. Det radioaktiva läkemedel är
radioaktivt druvsocker.
Kontrastmedel är aldrig radioaktivt.
klyban skrev 2025-05-10 12:44:33 följande:
Och alla dina fel du försöker låtsas om du inte har gjort, inte ens du tror på den och du inser att du har alldeles för ofta fel pga du inte vet så mycket om saker.
EpicF skrev 2025-05-09 23:53:44 följande:
Menar du att man blir förstoppad vattkoppor? Eller av covid-19?
Det berättar att du inte vet vad du pratar om, och uppenbarligen pga dina fel du ger.
Och den CT jag hade efter man rensade magen med tablett och klyx, den är mycket ovanlig, så ovanlig att de hade aggregatet för skanningen i ett rum jämte och togs bara fram vid behov, sen rullades den tillbaka igen.
Men dina kunskaper är det vi pratar om hur COVID-19 enligt dig är MYCKET mer smittsamt än vattkoppor, och detta fast vattkoppor har ett R0-tal som är mot x10 högre.
Det summerar upp dina kunskaper perfekt 
Så man blir inte förstoppad av vattkoppor eller covid-19. Så vad hharvartkoppor och covid-19 att göra med trådens ämne?
Nej, den ct du gjorde är inte ovanligt. Tvärtom vanlig inom bla cancervården.
Alla dina inlägg på familjeliv summerar upp dina bristande kunskaper perfekt 😅