EpicF skrev 2025-05-10 19:37:38 följande:
Finns många som blir förstoppade en tid efter se har gjort röntgen, alla typer av röntgen och MR. Men det är inte kopplat till undersökningen.
Radioaktivt druvsocker är socker. Vilket är det man får vid radioaktiv ct.
Eftersom det är ett druvsocker så finns det inte på fass, då det tekniskt sätt inte räknas som ett läkemedel. Druvsocker är blandat med radioaktivt fluorisotop, och blir radioaktivt druvsocker.
SÅ du försöker igen berätta att du vet mer än Fass?
Och nu säger du också att fass inte skriver vad som finns i, och fast de berättar att det är en koksaltlösning de använder som vätska.
Hur får man ett sånt övermod att veta bättre än fass???
Så igen, hur vet du bättre än fass.
Men såklart, du berättar ju också att inte min undersökning är ovanlig och fast än den är.
Undrar vad den är, magnetröntgen är nått som kan kan kalla för lite ovanligt.
Och vanligt det är främst slätröntgen.
Och min bildtagare stod ensamt i sitt rum och pga de använde den såpass sällan, och sen ovanligt är också definierat med att endast universitetssjukhusen har utrustningen.
Du verkar inte greppa perspektivet ovanligt inser jag, så antar som sist så kommer du inbilla dig att lägga orden i mun på mig skulle funka som sist.
Anonym (V) skrev 2025-05-10 19:35:31 följande:
Jag köpte microlax och skulle tagit ikväll. Men troligtvis pga ett stress påslag så brakade det till i magen och jag kunde med stor smärta gå.
Nu till nästa problem. Det blev blodfärgat vatten i toaletten och massa blod på pappret när jag torkade mig. En spricka troligtvis. Så följdfråga. Är det farligt?
Hemorrojder är också ett alternativ, men du ser detta inom några dagar om allt nu går vidare bra.
Så kommer det att ha slutat, eller att du mer kan känna av vart blodet kommer ifrån.
Om inte, så får du be om hjälp att titta närmare.