Anonym (Haha) skrev 2025-05-31 11:46:29 följande:
Prata med okända, ja, men att analysera hans nya förhållande kommer inte hjälpa. Alls. Hon kommer ändå inte få några riktiga svar härifrån, då vi inte känner personerna alls. Vi kan inte svara på några frågor gällande hans nya förhållande.
Och jag får skriva mina åsikter bäst jag vill.
Nej det gör det inte men hon är ledsen och hon måste få sörja / vara lite arg på hans nya för att kunna gå vidare. Han bedrog ju honom med henne.
Däremot tycker jag inte ts ska rikta ilskan mot henne, om det nu inte var så att hon visste att han var upptagen (många vet faktiskt inte detta för männen ljuger). Utan rikta ilskan mot honom. Det var han som valde att lämna på bland dey det fulaste vis man kan komma på och vara otrogen.
Man kan visa sin före detta nån form av respekt och inte hoppa på första bästa tjej men han var väl fullkomligt desperat.
Nej det kanske vi inte kan. men vi kan stöta henne. Vad gör du ens i den här tråden om du inte hade tänkt stötta ts? Är du en sån som själv varit otrogen eller varför så lite förståelse? Det är faktiskt inte bara så att släppa och gå vidare. inte för alla. Vissa behöver prata. Visa lite empati.