• Anonym (B)

BF februari 2026 🌷

Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼

Hur går det för er? Hur mår ni? 

• Svar på tråden BF februari 2026 🌷
  • ananaspajas

Tyvärr blev det missfall denna gången också 💔(fick första missfallet i slutet av mars). Skulle varit i 6+0 idag men nu blöder jag och har smärtor. Så nu ska jag sörja lite men försöka att inte deppa ihop för mycket utan ta nya tag igen. Som min man säger, "upp på hästen igen" i dubbel bemärkelse😉 Känner mig tacksam att jag bara är 25 år och har många år på mig.

Jag önskar er alla lycka till och hoppas verkligen att det går vägen för er alla, och för er som det inte gör det för så vet ni att ni inte är ensamma❤️

• Anonym (A-Ö)
    Anonym (Ardnane) skrev 2025-06-15 18:49:19 följande:
    Håller tummarna att du ändå blir blödningsfri. För även om de är ofarlig så skapar de onödig oro 🥰

Exakt så! man blir berövad av så mkt enregi, som kunde ha gått till positiva känslor istället. 

• Anonym (Enlitentill)
    ananaspajas skrev 2025-06-15 22:43:19 följande:

Tyvärr blev det missfall denna gången också 💔(fick första missfallet i slutet av mars). Skulle varit i 6+0 idag men nu blöder jag och har smärtor. Så nu ska jag sörja lite men försöka att inte deppa ihop för mycket utan ta nya tag igen. Som min man säger, "upp på hästen igen" i dubbel bemärkelse😉 Känner mig tacksam att jag bara är 25 år och har många år på mig.

Jag önskar er alla lycka till och hoppas verkligen att det går vägen för er alla, och för er som det inte gör det för så vet ni att ni inte är ensamma❤️

Beklagar 💔💔 lycka till med fortsatta försök ❤️❤️
  • KaprifolSol

Otroligt tråkigt att höra! Beklagar att du/ ni fick gå igenom det igen. Jag önskar er bättre lycka med fortsatta försök! ❤️?????

• Anonym (Ardnane)

Beklagar 💔 Det är verkligen tufft men fint att ni redan ser framåt! Hoppas verkligen nästa gång ger er regnbåge🌈 🙏 Massa kärlek, ta hand om er ❤️
  • Krispaketet

Beklagar verkligen ❤️❤️
  • Anonym (Ardnane)

Hade tänkt att vänta lite till innan jag bokade tidigt ultraljud, men blev otålig idag och ringde det stället vi var på sist. Pga semestertider så bokar de inte in några tidiga ultraljud. Jag som hade hoppats få en tid om 3-4 veckor att räkna ned till. Fick istället boka Nipt på en gång och då blir första gången vi får en titt 10+5 den 28/7. Sex veckor bort 😅 

Det fanns ett alternativ på deras andra mottagning i Lund med min man hinner / vill inte åka ända dit. 

Ska försöka se det positivt, att efter första titten blir det närmare till nästa titt och andra trimestern. Men oj så långt bort det blev! 

Så ni som inte heller tänkt på semestertider, ring och boka det ni vill på en gång 🥰

Förra gången fick vi plus i februari och ultraljudstider osv var inga problem, tänker förbereda mig på att man kanske får vänta längre på Nipt svaret också nu på sommaren 🙈

• Anonym (Babs)

Sänder en varm tanke till er med traumatiska erfarenheter bakom er, och till dig i tråden som nyss fick missfall. Beklagar verkligen! ❤️

Jag är nu i vecka 7+1 och mår ganska bra förutom lite yr och trött. Illamåendet lyser fortfarande med sin frånvaro vilket gör mig lite orolig, men jag försöker att inte övertänka. Hur är det med er andra i tråden? Har ni mkt symptom?

Sen såg jag i en annan BF-tråd att de hade gjort en lista med alla användare och BF-datum. Ska vi också göra det? Jag kan börja i så fall, så får man kopiera och fylla på. 😊

1/2 Anonym (Babs)

• Anonym (Enlitentill)

1/2 Anonym (Babs)
    18/2 Enlitentill 

Ja kul idé 🙂 fortsätter på listan nu.
    Jag är bara på 4+4 än så länge.
    Mina symtom är ömma bröst, mycket flytningar, typ som  värmevallnigar  😅 och lite illamående ibland. Sen även ont i magen till och från hela tiden som jag är lite orolig för emellanåt.

• MrsHoppas
    1/2 Anonym (Babs)
    15/2 MrsHoppas
    18/2 Enlitentill 

Jag hänger på 😁 är på 5+0 idag och har verkligen inga symtom förutom lite mild "mens"värk ibland. 
Svar på tråden BF februari 2026 🌷