BF februari 2026 🌷
Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼
Hur går det för er? Hur mår ni?
Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼
Hur går det för er? Hur mår ni?
Ansluter mig här! :)
Plussade igår och är i 4+2, BF 20 februari!
Jag och min sambo har ett barn sen tidigare, född i oktober -22. Han blev till på första försöket, men denna tog nästan ett år pga polyp i livmodern som ?stökar till det?, visade det sig. Hade planerat operation för att ta bort den nu på onsdag, så det var verkligen oväntat att plussa nu! Är så så glad men det känns fortfarande lite overkligt.
Lägger till mig i listan!! :)
Har börjat fundera på hur jag ska komma undan hela sommaren utan alkohol? är ingen stordrickare, men tar nästan alltid ett glas bubbel med vänner. Även om jag ska köra bil, så svårt att slippa undan för det?
Har ni några tips?
1/2 Anonym (Babs)
15/2 MrsHoppas
15/2 Valentines
18/2 Enlitentill
24/2 ungmo98
Tack!!
lägger till mig i listan:
Lägger till mig i bf- listan 🥰 hade gärna varit med i anonym fb-grupp! 🙌🏻
1/2 Anonym (Babs)
7/2 Bexkex
15/2 MrsHoppas
15/2 Valentines
18/2 Enlitentill
18/2 Ardnane
20/2 puddingpastej
22/2 A-Ö
22/2 Lamaja
24/2 ungmo98
16/2 Lulemelon
🤰
Lägger till mig här också! Är idag på 4+6 och de enda symptom jag har är lätt motvärk som vandrar runt och kommer och går, och idag började brösten ömma lite.
Hur mår ni andra? 
Bf lista 🌱
1/2 Anonym (Babs)
15/2 MrsHoppas
15/2 Valentines
18/2 Enlitentill
18/2 Ardnane
20/2 puddingpastej
22/2 Lamaja
24/2 ungmo98
16/2 Lulemelon
Jag har lyckats äta bröd från samma påse jag hittade mögel i efteråt 😫 Bäst före är imorgon och när jag skulle stänga påsen var det mögelprickar på skalken.
Blir inte klok när jag googlar, står bara att man inte ska äta mögligt bröd och att det kan innehålla gifter.
Vet att det inte är så mycket att göra något åt nu, utan bara hoppas på det bästa. Önskar bara jag såg det innan jag åt det 😫