BF februari 2026 🌷
Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼
Hur går det för er? Hur mår ni?
Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼
Hur går det för er? Hur mår ni?
Jag borde vara i 6+6 eller nåt liknande (ivf) så jag fattar inte hur man räknar riktigt.
Jag körde på för hårt på jobbet igår och var sopslut på kvällen. Hade en brännande känsla i diafragman när jag rörde magen och andades. Kändes inget nu när jag vaknade och ska försöka ta det lugnare på jobbet idag. Jobbar i mataffär och det är midsommar så det är svårt... Annars illamående när jag inte ätit på några timmar och tröttare än vanligt. Väldigt ont i brösten. 😅😅
Ul på onsdag 🤩
Hoppas du inte behövt köra lika hårt på jobbet och mår bättre!
Spännande med UL snart. Jag får vänta ett par veckor till pga är bortrest.
Ni som använder veckotesten, de är ingen absolut vetenska och har läst om de som aldrig får 3+ för att hookeffecten påverkar dem också.
Det kan vara värt att veta att de testen inte får säljas överallt i bland annat USA.
Hursom önskar jag att ni får era 3+ för nervernas skull 🙏🥰
Jag plussade i veckan och har också BF i februari 2026 enligt appen 🥳 Enligt min beräkning så är jag dock enbart i v 4 nu skulle jag tro, har bara tagit testa tidigt två gånger som var positiva, och en clearblue digital som visade gravid 2-3 (dock på efterniddagsurin) så vi får väl se om någon vecka igen 😊
Jag borde vara i 6+6 eller nåt liknande (ivf) så jag fattar inte hur man räknar riktigt.
Jag körde på för hårt på jobbet igår och var sopslut på kvällen. Hade en brännande känsla i diafragman när jag rörde magen och andades. Kändes inget nu när jag vaknade och ska försöka ta det lugnare på jobbet idag. Jobbar i mataffär och det är midsommar så det är svårt... Annars illamående när jag inte ätit på några timmar och tröttare än vanligt. Väldigt ont i brösten. 😅😅
Ul på onsdag 🤩
Jag plussade i veckan och har också BF i februari 2026 enligt appen 🥳 Enligt min beräkning så är jag dock enbart i v 4 nu skulle jag tro, har bara tagit testa tidigt två gånger som var positiva, och en clearblue digital som visade gravid 2-3 (dock på efterniddagsurin) så vi får väl se om någon vecka igen 😊
Plussade idag, är i v 5 (4+6) enligt olika appar. Lite illamående och spänd/svullen över nedre delen av magen. Detta låter nog helt sjukt, men jag längtar efter mer illamående och kräkningar.. jag har 3 barn (22, 15 och 11 år) där jag mådde rent ut sagt skit fram till v 12-13, men jag har även 2 MA I bagaget där jag bara känt lite illamående så vill gärna ha mer illamående och framförallt kräkningar för att lugna mina nerver. Vid mitt senaste MA så rekommenderade läkaren tidigt ul så hoppas på att få det, ska ringa imorgon bitti. Är snart 42 år...
Plussade idag, är i v 5 (4+6) enligt olika appar. Lite illamående och spänd/svullen över nedre delen av magen. Detta låter nog helt sjukt, men jag längtar efter mer illamående och kräkningar.. jag har 3 barn (22, 15 och 11 år) där jag mådde rent ut sagt skit fram till v 12-13, men jag har även 2 MA I bagaget där jag bara känt lite illamående så vill gärna ha mer illamående och framförallt kräkningar för att lugna mina nerver. Vid mitt senaste MA så rekommenderade läkaren tidigt ul så hoppas på att få det, ska ringa imorgon bitti. Är snart 42 år...

Hej!
Plussade för någon vecka sedan, har BF 6/2. Har en ganska nybliven 1-åring här hemma och känner mig helt ärligt lite skraj nu 😬😂
Vi bestämde oss för syskon men hade kanske inte räknat med att det skulle gå på första försöket.. (även om allt kan hända). Det kommer i så fall skilja typ 21 månader mellan dem.
Hur gamla är ni? Jag är 36 😊
Tack för ditt betryggande svar 😄 Vi (eller jag i alla fall) är förberedda mentalt på att det kommer att vara intensivt. Jag har burit dottern en hel del så har redan ett lass av sjalar och selar 😅 Dottern är dock galet intensiv och självständig så jag hoppas bara att vi räcker till?
Nu borde jag vara i 7+3 typ. BM för blodprov och samtal på tisdag, inskrivning 24/7 och KUB 28/7 😊 Hur går det för dig?