BF februari 2026 🌷
Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼
Hur går det för er? Hur mår ni?
Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼
Hur går det för er? Hur mår ni?
Jag mår illa som en liten gris. Det är väl dock bara att härda ut. Men ser inte framemot om det blir så här nu i ett par månader. Första barnet för mig så helt novis.
Jag har fortfarande inte berättat för någon alls så väldigt glad för en tråd där man kan få dela med sig. I veckan ska jag berätta för mina två närmaste vänner och min mamma. Resten får bli efter v12.
Hur är det med dig? Hur mås det?
Jag mår illa som en liten gris. Det är väl dock bara att härda ut. Men ser inte framemot om det blir så här nu i ett par månader. Första barnet för mig så helt novis.
Jag har fortfarande inte berättat för någon alls så väldigt glad för en tråd där man kan få dela med sig. I veckan ska jag berätta för mina två närmaste vänner och min mamma. Resten får bli efter v12.
Hur är det med dig? Hur mås det?
Hej hej!
Har väntat på denna tråden 😊
Har BF 4/2. Inget illamående ännu men ?mensvärk? och sådär. Har ett barn som fyller 11 nästa vecka och trodde nästan inte jag skulle få fler men nu står jag här och ska bli mamma igen. Känns ju helt sjukt??? Kan inte riktigt ta in det.
Stackars er med illamående, hade det hela förra graviditeten och det började v6. Fruktansvärt!! Lider med er. Håller tummarna att jag slipper denna gång 🤞
Hej hej!
Har BF 4/2. Inget illamående ännu men ?mensvärk? och sådär. Har ett barn som fyller 11 nästa vecka och trodde nästan inte jag skulle få fler men nu står jag här och ska bli mamma igen. Känns ju helt sjukt??? Kan inte riktigt ta in det.
Stackars er med illamående, hade det hela förra graviditeten och det började v6. Fruktansvärt!! Lider med er. Håller tummarna att jag slipper denna gång 🤞
Välkommen till tråden.
mitt illamående hänger i sig. Börjat ha lite kex med mig så man kan knapra på. Kanske placebo men tycker ändå det fungerar. Upplever mig något känslig för viss mat. Var på frukostbuffe Idag och det jag normalt tar med äggröra osv fick mig att vilja kräkas av lukten.
Hej alla!
25 år och första barnet.
Plussade i söndags och beräknad BF är 7 februari!
Har nyss haft ett tidigt missfall i v 7 (första graviditeten) men lyckades bli gravid efter en månad igen, så glad för det. Första tog 5 månader, även det rätt snabbt.
Nu håller jag tummarna att allt går som det ska! Symptom jag märkt är stickande bröst och lite extra trötthet.
Hej hej!