BF februari 2026 🌷
Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼
Hur går det för er? Hur mår ni?
Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼
Hur går det för er? Hur mår ni?
Inatt känns verkligen som att jag har haft som mensvärk, inte riktigt lika starkt men ändå ont 😱
Är på 13 dagar efter ÄL idag.
Har mest värk när jag ligger, är det samma för er?
Hej!
Plussade för någon vecka sedan, har BF 6/2. Har en ganska nybliven 1-åring här hemma och känner mig helt ärligt lite skraj nu 😬😂
Vi bestämde oss för syskon men hade kanske inte räknat med att det skulle gå på första försöket.. (även om allt kan hända). Det kommer i så fall skilja typ 21 månader mellan dem.
Hur gamla är ni? Jag är 36 😊
Grattis till plus!
Jag är 39 år. Första för mig.
Hej!
Plussade för någon vecka sedan, har BF 6/2. Har en ganska nybliven 1-åring här hemma och känner mig helt ärligt lite skraj nu 😬😂
Vi bestämde oss för syskon men hade kanske inte räknat med att det skulle gå på första försöket.. (även om allt kan hända). Det kommer i så fall skilja typ 21 månader mellan dem.
Hej!
Hej!
Plussade äntligen förra veckan efter tre omgångar ivf. Min sambo kan inte få barn därav ivf.
Har två barn i gymnasiet sen tidigare så det är 17 år sedan sist 🤪🤪 vilket känns lite pirrigt.
Såg att fler var äldre så jag lägger till mina 43 år här inne ☺️
Visste inte om jag kunde pga min ålder men vi lyckades så då är det meningen tänker jag.
Har galet ömma bröst sen en vecka och som molande växtvärk i nedre magen och börjar bli jätte hungrig när jag inte ätit på en stund.
Känns som minnena börjar komma tillbaks om hur det var.
Hej!
Plussade äntligen förra veckan efter tre omgångar ivf. Min sambo kan inte få barn därav ivf.
Har två barn i gymnasiet sen tidigare så det är 17 år sedan sist 🤪🤪 vilket känns lite pirrigt.
Såg att fler var äldre så jag lägger till mina 43 år här inne ☺️
Visste inte om jag kunde pga min ålder men vi lyckades så då är det meningen tänker jag.
Har galet ömma bröst sen en vecka och som molande växtvärk i nedre magen och börjar bli jätte hungrig när jag inte ätit på en stund.
Känns som minnena börjar komma tillbaks om hur det var.
Så kul att vi är i så blandade åldrar! Och fint att det är lite blandat med förstföderskor och omföderskor. Ser fram emot många bra tips från er som varit med förr! Själv är jag 25 år och har ingen aning om vad som kommer hända! Men så spännande och så redo för nästa fas i livet 
Vet någon btw hur man svarar på ett inlägg här i tråden? Hittar ingen knapp...
Sånt sammanträffande att du skriver det här. Jag låg vaken igår med sån värk och tänkte att detta kan tusan inte vara normalt 😆 Som du skriver har jag också ont i ländryggen. Det är ingenting som jag minns ifrån min första graviditet. För mig är det som värst efter sex, när jag är kissnödig och på kvällarna, hur är det för dig?
Börjar fundera på om det kan ha med fogarna att göra på något sätt?? Har ingen erfarenhet av det dock 🤷🏼?♀️