• Anonym (Anynom)

Kondom fattas hos min pojkvän, vad ska jag göra?

Jag har ett problem som jag hoppas kunna få råd om hur jag ska göra för jag är helt kluven. Jag har märkt att det fattas en kondom hos min pojkvän. Det var 5 stycken från början och när jag kom tillbaka nästa gång var det 4 stycken. Dessa låg i en låda och märkte detta av en slump när jag letade efter värktabletter. Nu är jag helt förstörd och tänker tusen olika tankar: har han gett den till en vän? Har han varit otrogen? jag vet att han gick ut med sina vänner vid ett tillfälle då jag inte var där. Vi använder inte kondomer. Vad ska jag göra nu? vill ta upp det men tänk så har han inte gjort något, ska jag bara släppa detta o gå vidare? tacksam för svar.

• Svar på tråden Kondom fattas hos min pojkvän, vad ska jag göra?
  • Anonym (Oh fan)

Min känsla är att vissa trådstarter bara vill ha lite drama. Det som är signifikativt för dessa trådar är att man försöker dra ut på det oundvikliga, som i detta fall består av att hon frågar sin kille (vilket även är det mest naturliga i världen).

Men i och med att svaret blir känt så dör tråden och det verkar inte ligga i TS intresse.

• Anonym (Anynom)

Lyxrunk är utesluter jag då han nämnt att han inte gillar det alls.

• Anonym (Anynom)

Det sista jag vill ha är drama. Jag frågar om råd vilket jag trodde detta forumet var till för? Skönt att det finns vissa människor som har medkänsla o förståelse iaf. Detta är en svår situation för mig

• Anonym (Oh fan)
    Anonym (Anynom) skrev 2025-06-12 16:21:34 följande:

Det sista jag vill ha är drama. Jag frågar om råd vilket jag trodde detta forumet var till för? Skönt att det finns vissa människor som har medkänsla o förståelse iaf. Detta är en svår situation för mig

Fråga honom då? Vad väntar du på?
  • Anonym (Anynom)

Jag ska fråga honom, ska bara välja rätt läge då vi båda är lediga så vi kan prata ordentligt. Jag lade ut detta för att jag var osäker på om jag skulle ta upp det eller inte. ville bara ha råd.

• Ezmeraldah
    Anonym (Anynom) skrev 2025-06-12 17:03:23 följande:

Jag ska fråga honom, ska bara välja rätt läge då vi båda är lediga så vi kan prata ordentligt. Jag lade ut detta för att jag var osäker på om jag skulle ta upp det eller inte. ville bara ha råd.

När är ni lediga?
  • Anonym (Anynom)

Nu kommer jag inte träffa honom på ett tag för jag jobbar i en annan stad

• Ezmeraldah
    Anonym (Oh fan) skrev 2025-06-12 16:06:57 följande:

Min känsla är att vissa trådstarter bara vill ha lite drama. Det som är signifikativt för dessa trådar är att man försöker dra ut på det oundvikliga, som i detta fall består av att hon frågar sin kille (vilket även är det mest naturliga i världen).

Men i och med att svaret blir känt så dör tråden och det verkar inte ligga i TS intresse.

Precis så. TS måste vänta tills de är lediga båda två. Då kan hon hålla tråden vid liv nån vecka till och sen ...uppdaterar hon inte. Sätter 500:- på att hon inte uppdaterar (alternativt drar till med nån osannolik slutkläm som att killen drog med grannen/killen väntar barn med kollega/de hade trekant med hans ex). Vem sätter emot?
  • Ezmeraldah
    Anonym (Anynom) skrev 2025-06-12 17:09:45 följande:

Nu kommer jag inte träffa honom på ett tag för jag jobbar i en annan stad

Here we go...
  • Ezmeraldah
    Anonym (Anynom) skrev 2025-06-12 16:21:34 följande:

Kolla i hans plånbok ifall det ligger en kondom där. Kolla hans mobil efter sms.

Är hans kompisar singlar och dejtar? Brukar de umgås hemma hos honom? Känns det trovärdigt att de skulle vara hemma hos din kille för att sen åka hem till nån tjej och be din kille om en kondom? Om du har träffat hans vänner, vad säger din magkänsla - kan det ha gått till så? 
Svar på tråden Kondom fattas hos min pojkvän, vad ska jag göra?