BIM juli 2025
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Min mens kom imorse. Trots många och ihärdiga symptom tog jag inget gravtest. Var på bröllop i lördags och drack både bubbel och 1 glas vin. Sambon frågade om jag tror det hänger ihop. Vill inte ens tänka den tanken. Ska tillägga att han bad mig avstå ifall att och jag kände äsch något glas kan man väl ta, har inte druckit på evigheter. Nu hade det nästan känts bättre om jag tagit ett neg gravtest före så det varit en ickefråga.
Uppdaterar listan då jag också hinner med en till omgång i juli.
BIM-Lista
1/7 - Jullan00 ➖
1/7 Ebba921
3/7 - majsipajsi
3/7 - Hoppaspånr1
5/7 - Lily96 ➖
9/7 - Vallmo93
9/7 Juliflicka
9/7 - Lovve123
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor
13/7 - Nm25
14/7 - Amanda
14/7 - Elisand
15/7 - Hejasommaren
18/7 - Syren93
18/7 - ElsaCross
19/7 - Valkyrian
20/7 - Saras
20/7 - Siripiri
22/7 - Loviisa92
26/7 - Jullan00
30/7 - Lily96
Oj såg inte att den hunnit uppdaterats, lägger upp på nytt 😊
BIM-Lista
1/7 - Jullan00 ➖
1/7 Ebba921
3/7 - majsipajsi
3/7 - Hoppaspånr1
5/7 - Lily96➖
7/7 - Vallmo93
9/7 Juliflicka
9/7 - Lovve123
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor
13/7 - Nm25
14/7 - Amanda
14/7 - Elisand
15/7 - Hejasommaren
18/7 - Syren93
18/7 - ElsaCross
19/7 - Valkyrian
20/7 - Saras
20/7 - Siripiri
22/7 - Loviisa92
26/7 - Jullan00
30/7 - Lily96
Å, vilken tuff resa men skönt att du är på banan igen! Hejja dig!
Jag blir 37 om några veckor och önskar mitt andra barn ☺️ Har testat i 14 månader nu.
Med rfsu tog jag på eftermiddagen/kvällen. Men det var svårare att få till samma tid samt att jag kan kissa ganska ofta dagtid så det hann inte alltid gå tillräckligt många timmar emellan. Så morgonen är lättare för mig. Även om det just idag ställde till sig.
Min mens kom imorse. Trots många och ihärdiga symptom tog jag inget gravtest. Var på bröllop i lördags och drack både bubbel och 1 glas vin. Sambon frågade om jag tror det hänger ihop. Vill inte ens tänka den tanken. Ska tillägga att han bad mig avstå ifall att och jag kände äsch något glas kan man väl ta, har inte druckit på evigheter. Nu hade det nästan känts bättre om jag tagit ett neg gravtest före så det varit en ickefråga.
BIM-Lista
1/7 - Jullan00 ➖
1/7 Ebba921
3/7 - majsipajsi
3/7 - Hoppaspånr1
5/7 - Lily96 ➖
9/7 - Vallmo93
9/7 Juliflicka
9/7 - Lovve123
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor
13/7 - Nm25
14/7 - Amanda
14/7 - Elisand
15/7 - Hejasommaren
18/7 - Syren93
18/7 - ElsaCross
19/7 - Valkyrian
20/7 - Saras
20/7 - Siripiri
22/7 - Loviisa92
26/7 - Jullan00
30/7 - Lily96
Med rfsu tog jag på eftermiddagen/kvällen. Men det var svårare att få till samma tid samt att jag kan kissa ganska ofta dagtid så det hann inte alltid gå tillräckligt många timmar emellan. Så morgonen är lättare för mig. Även om det just idag ställde till sig.
BIM-Lista
1/7 - Jullan00 ➖
1/7 Ebba921
3/7 - majsipajsi
3/7 - Hoppaspånr1
5/7 - Lily96 ➖
9/7 - Vallmo93
9/7 Juliflicka
9/7 - Lovve123
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor
13/7 - Nm25
14/7 - Amanda
14/7 - Elisand
15/7 - Hejasommaren
18/7 - Syren93
18/7 - ElsaCross
19/7 - Valkyrian
20/7 - Saras
20/7 - Siripiri
22/7 - Loviisa92
26/7 - Jullan00
30/7 - Lily96
Är det någon här som kan mycket om tempning? Har läst att tempen sjunker en eller flera dagar innan mensen kommer men min är fortfarande hög och ska ha mens imorgon tror jag. Kan det betyda att jag är gravid eller kan tempen sjunka på mensdagen också? Den är dock inte lika hög som när jag var gravid
Är det någon här som kan mycket om tempning? Har läst att tempen sjunker en eller flera dagar innan mensen kommer men min är fortfarande hög och ska ha mens imorgon tror jag. Kan det betyda att jag är gravid eller kan tempen sjunka på mensdagen också? Den är dock inte lika hög som när jag var gravid
Den kan sjunka några dagar innan till några dagar efter, det är inviduellt och kan variera mellan cykler. Även när man är gravid kan den gå upp och ned (men ändå hålla sig ovanför follikulärnivåer) för kroppen försöker ändå reglera för det ökade progesteronet och även östrogen ökar som kan trycka ned tempen en aning. Men är man gravid går den sällan under coverline.
Tempen behöver inte se lika ut mellan olika graviditeter.
Den kan sjunka några dagar innan till några dagar efter, det är inviduellt och kan variera mellan cykler. Även när man är gravid kan den gå upp och ned (men ändå hålla sig ovanför follikulärnivåer) för kroppen försöker ändå reglera för det ökade progesteronet och även östrogen ökar som kan trycka ned tempen en aning. Men är man gravid går den sällan under coverline.
Tempen behöver inte se lika ut mellan olika graviditeter.